26 Νοε 2010

Νίκος Ραχανιώτης :Απάντηση στον πρόεδρο της Τ.Ο. ΠΑΣΟΚ Βόχας




"Πραγματικά δεν επιθυμώ να συμμετέχω σε πολιτικά παιχνίδια εντυπώσεων. Φαίνεται όμως ότι η έννοια του πολιτκού πολιτισμού δεν υπάρχει στο αξιακό σύστημα του Γραμματέα της Τ.Ο. ΠΑΣΟΚ Βόχας, ο οποίος γνωρίζει καλά ότι η διαδρομή μου στην Τοπική αυτοδιοίκηση ...
από το 1994 έως σήμερα είναι πεντακάθαρη, κρυστάλλινη και κανείς δεν έχει να μου προσάψει το παραμικρό. Οι πολιτικοί μου αγώνες αφορούν την ισονομία των πολιτών και άλλες αξίες όπως η εντιμότητα, το ήθος και η συνέπεια. Ο δικός μου στόχος αλλά και των συνεργατών μου είναι το καλό του δήμου Βέλου Βόχας διαχρονικά και κάτω από πολιτισμένες συνθήκες. Πέραν των ανωτέρω προκαλώ τον οποιονδήποτε να δημοσιοποιήσει συγκεκριμένα περιστατικά ή ο,τιδήποτε άλλο που να αποδεικνύει την άμεση ή έμμεση ανάμιξή μου στα όσα εις βάρος μου ακούγονται το τελευταίο διάστημα."
Νίκος Ραχανιώτης
Δημοτικός Σύμβουλος δήμου Βέλου-Βόχας