2 Νοε 2010

Αυστηρό μήνυμα Διονυσίου προς τους ιερείς :" Αρχίζω να επιβάλλω ποινές !"



Άστραψε και βρόντηξε σήμερα το πρωί ο Μητροπολίτης Διονύσιος απευθυνόμενος προς τους ιερείς της Μητρόπολης της Κορίνθου ,κατά την διάρκεια της Ιερατικής σύναξης.Αναφερόμενος στις δύσκολες ώρες που περνά η κοινωνία κάλεσε τους ιερείς να σταθούν δίπλα της ,αρρωγοί και συμπαραστάτες
.Τους ζήτησε να είναι ιερωμένοι ,πιστοί σε αυτό που ετάχθηκαν ,χωρίς να προκαλουν το κοινό αίσθημα!Είπε όμως και άλλα ο Δεσπότης ." Δεν μπορώ να βλέπω χρηματισμό !Δεν μπορώ να βλέπω αδιαφορία !Δεν μπορώ να βλέπω να μην συμμετέχετε στον πόνο των συνανθρώπων σας.Δεν μπορώ να σας βλέπω να μην χαίρεσθε με την χαρά των συνανθρώπων σας !Έρχονται στο γραφείο μου άνθρωποι ,όχι μόνο για να τους βρω δουλειά ,γιατί έχουμε γίνει και γραφείο ευρέσεως εργασίας ..Μου εκφράζουν τον πόνο τους και το παραπονο τους για πολλά θεματα ,τα οποία με θλίβουν σε τέτοιο βαθμό και τα οποία μέχρι τώρα απέφυγα να τιμωρώ!Άρχισα όμως να επιβάλλω ποινές.Πράγμα που σημαίνει πως δεν μπορούμε να συνεχίσουμε έτσι!"
Στη συνέχεια ο Σεβασμιότατος μίλησε για τις κλειστές εκκλησίες στις μεγάλες γιορτές ,με την διακιολογία πως δεν έχουν κόσμο."Και τι έκανες παπά μου για να γεμίσουν ; " αναρωτήθηκε.." Μου λένε δεν μπορώ να κηρύξω γιατί δεν έχω τα προσόντα!Το δέχομαι!Με τι ασχολείσαι όμως παπα μου; Με το big brother;Με τι ασχολείσαι ; Με το κισμέτ; Αν σας ρωτήσω θα τα ξέρετε απέξω κι ανακατωτα τις ιστορίες .Κι αν σας πω πόσες είναι οι Οικουμενικές σύνοδοι και πότε γίνανε και τι θέματα συζήτησαν τι θα μου πείτε; "