8 Ιουλ 2011

Το φράγμα- του φράγματος ...και του εμφράγματος !


Λοιπόν!Έχουμε και λέμε...
Ένα Φράγμα εγώ ,ένα φράγμα εσύ ,ένα φράγμα εκείνος...
Πάμε απο την αρχή!
Το φράγμα - του φράγματος - τα φράγματα της χώρας όλης!
Το φράγμα εδώ -το φράγμα εκεί -πού είναι το φράγμα;...


Κάτσε να το βγάλω φωτογραφία!Απο ποια πλευρά να σταθώ δεν ξέρω! Πού είναι οι μπουλντόζες; Θέλω να χαμογελάω δίπλα στις μπουλντόζες! Τέτοια χαρά με μπουλντόζα δεν έκανα ποτέ!
Εκεί βρίσκονται !Στον πυρήνα !!!Σαν το ηφαίστειο της Νισύρου ένα πράγμα!

Πάμε πάλι απο την αρχή.
Εγώ το προμελέτησα -εγώ το έκανα έργο γέφυρα Νάντια Κομανέτσι στα νιάτα της- εγώ έτρεξα στα υπουργεία - εγώ το ενέταξα - το έσωσα -του διασφάλισα τα λεφτά - εγώ εδωσα λεφτά στον κόσμο- εγώ είπα πως ενδιαφέρομαι πολύ!

Πάμε πάλι απο την αρχή..
Εξαγγελίες που μυρίζουν ναφθαλίνη..
Οι Μπουλντόζες που έμειναν απο λάστιχο ..
Οι Υποσχέσεις και δεσμεύσεις...
Υπουργεία ..
Μπατζελή υπογραφή ! 
Απαλλοτριώσεις κι επιτάξεις...
Λεφτά στον κόσμο! Το φράγμα ξεκίνησε!!!


Μέχρι τα εγκαίνια αναγνώστη μου ,θα ακούσουμε πολλά!!
Με το μαλακό κύριοι!Όλοι θα αγγίξετε την κορδέλα!Φωτογράφε!Γρηγορα!



Προσοχή μην ψελλίσει κανείς τίποτα για το φράγμα του Δόξα!Εδώ και δεκαετίες είναι ημιτελές!Αντι για φράγμα έγινε καρτ ποστάλ !!!
Ποιος το θέλει όλο δικό του ; Ας το πάρει,παρακαλώ,το πιο εργατικό παλικάρι!Να το ολοκληρώσει!Όχι να χαιρόμαστε απο τα έτοιμα!