26 Μαΐ 2011

Η Άντζελα Γκερέκου μιλάει για τον άντρα της ζωής της


Η Άντζελα Γκερέκου παραχώρησε μια συνέντευξη εφ' όλης της ύλης στην Έλενα Κατρίτση καισ την εκπομπή της "Προσωπικά". Ένα χρόνο μετά την παραίτησή της , η πρώην  υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, μιλάει για πρώτη φορά δημόσια για την επαγγελματική αλλά και την.. 
προσωπική της ζωή. Η εκπομπή  θα προβληθεί στη NET αυτήν την Κυριακή 29 Μαΐου, στις 16:00.

«...Η παραίτησή μου ήταν μία συνειδητή απόφαση γιατί δεν ήθελα σε καμία περίπτωση αυτό το πρόβλημα να δημιουργήσει άλλοθι για οποιονδήποτε ήθελε να κάνει κακό στην κυβέρνηση.» .«.Ήταν μια αυθόρμητη αντίδραση για την οποία δε μετανιώνω. Έτσι έπρεπε να γίνει σύμφωνα με τις αρχές και τις αξίες μου.». «. Δε με αφορούσε άμεσα το θέμα , αλλά είμαστε δημόσια πρόσωπα, και εκτιθέμεθα σε οποιαδήποτε κριτική . Αυτό είναι το παιχνίδι, κι εκείνη τη στιγμή έκανα αυτό που πίστευα πως ήταν καλύτερο.».«.Ήταν ένα θέμα γνωστό . Ακούστηκαν πολλές αναλήθειες , πολλές υπερβολές. Δε αισθάνομαι ότι πρέπει να απολογηθώ. ούτε ότι πρέπει να αντιμετωπίσω όλα αυτά τα ψέματα που ακούστηκαν.». «... Ειπώθηκαν πολλά και ο κόσμος δε μπορούσε να καταλάβει αν όντως ήταν έτσι ή μήπως όχι κι αν όλο αυτό δημιουργήθηκε για άλλους λόγους.», εξομολογείται.


Όσο για σήμερα. ένα χρόνο μετά τη δημοσιοποίηση των φορολογικών εκκρεμοτήτων του Τόλη Βοσκόπουλου, η Άντζελα Γκερέκου, λέει: «.Η ιστορία είχε ήδη πάρει το δικό της δικαστικό δρόμο πριν δημιουργηθεί το θέμα και συνεχίζει. Αυτή η δύσκολη και οδυνηρή ιστορία για τον Τόλη και για όλους μας βρίσκεται πιο κοντά στο τέλος. Και πρέπει να πω πως ήταν πολυεπίπεδη και πολύπλευρη, διότι αφορά και μια οικογένεια. Ευτυχώς στάθηκα στα πόδια μου πολύ γρήγορα γιατί έπρεπε να στηρίξω την οικογένειά μου. Είμαι παρούσα πολιτικά και αυτό σημαίνει ότι τα εμπόδια μας κάνουν πιο δυνατούς..»


Σε ερώτηση γιατί εκείνη ή ο Τόλης Βοσκόπουλος δεν μίλησαν δημοσίως για να ξεκαθαρίσουν την κατάσταση από την πλευρά τους, απάντησε: «.Στηρίζω τον άνθρωπό μου, στηρίζω την οικογένειά μου . Η δική μου εμπλοκή ήταν η ανάληψη μιας ευθύνης, όπως εγώ την ένιωθα και αυτό τελείωσε εκεί. Συνεχίζω να εργάζομαι για τον τόπο μου και ο κόσμος κρίνει γιατί αυτός είναι ο τελικός αποδέκτης.

Πολλές φορές χρειάζεται λίγος χρόνος άλλοτε περισσότερος για να καταλάβει γιατί κάποιες φορές η αλήθεια είναι κρυμμένη. Με τόσα προβλήματα που έχει η ελληνική οικογένεια και οι πολίτες δε θα απαιτούσα να καταλάβουν τη δική μου θέση. Είμαι συνεπής στον εαυτό μου, δουλεύω με συγκεκριμένους στόχους, προσφέρω και στηρίζω τους δικούς μου ανθρώπους, γιατί αυτά είναι τα πρωταρχικά στοιχεία στη ζωή μου .»

newstoday.gr