21 Οκτ 2010

Κατι έχω να σου πω


Dalida s comment s
 Τι ωραίο σύνθημα κύριε Γιώτη; «στηρίζω Κώστα Γιώτη» λέει η κοπελίτσα «γιατί δεν με χαιρετάει γιατί δεν με ξέρει»! αλήθεια ποιος το σκέφτηκε;;;; με τι σκοπό; Τι θέλει να δείξει; Θα μου πει κάποιος δεν έχεις μυαλό να καταλάβεις;;; εξηγήστε  μου επιτελείο διότι εγώ και μαζί πολλοί άλλοι όχι δεν καταλαβαίνουμε! 

 Αφίσες είδατε σ αυτές τις εκλογές; Όχι και πολλές! μια της λαϊκής συσπείρωσης είναι στον πεζόδρομο της Αντίσταση…
κολλημένη ψηλά στο στύλο του δημοτικού φωτισμού για να μην την φτάνει κανείς και την κατεβάσει , μαζεύει ψήφους, αν και απορώ αν κανείς με τόση μελαγχολία σηκώνει το κεφάλι του τόσο ψηλά!


Αίμα ιδρώτας και… δάκρυα σε ετούτες τις εκλογές ! βρε παιδιά και λιγάκι κράτει! Είπαμε αλλά μην τα κάνουμε και ταινία του Νίκου Ξανθόπουλου!

Ξεκίνησε   ο καλλωπισμός για την εθνική μας επέτειο! Ο δήμος Κορινθίων βάφει τα πεζούλια και ομορφαίνει το κέντρο για την παρέλαση της εθνικής εορτής! Αυτήν την ώρα 11:40 το πρωί η επιχείρηση είναι σε πλήρη εξέλιξη!!!!!!


Πάει η πιάτσα των ταξί! Βλέπεις παρκαρισμένα ιχ ακόμα και φορτηγάκια και τα ταξί; Έκπτωτα! Αλλά θα μου πεις και που να το βάλεις;; και μην πείτε στο λιμάνι… δεν υπάρχει καμία μα καμία θέση ούτε κ εκεί. Όσο για τα ιδιωτικά;;; ε αυτά εμφανίζονται σαν τα μανιτάρια! Όσο για το υπόγειο; Με τη νέα 4ετία!!!!!!!!


Πάνε οι κλήσεις βροχή από τη δημοτική αστυνομία και την τροχαία στην πόλη της Κορίνθου. Πρέπει να δουλεύεις 4 μέρες για να βγάλεις ένα πρόστιμο από αυτές τις υπηρεσίες! Αλλά θα μου πείτε έσοδα θέλει το κράτος! Ε από πού να τα μαζέψει και αυτό;;;;