18 Μαρ 2011

Ερώτηση του Α. Μανωλάκη για την βελτίωση της παροχής υπηρεσιών του προαστιακού


Προς τον υπουργό Δημήτρη Ρέππα


Κύριε Υπουργέ,
είναι γεγονός πως ο προαστιακός αποτελεί ένα πολύ σημαντικό έργο και μέσο εξυπηρέτησης εκατοντάδων επιβατών που συνεχώς αυξάνονται. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει...
πως δεν υπάρχει περιθώριο βελτίωσης των υπηρεσιών του, και μάλιστα πρέπει και μπορούν να γίνουν ακόμη πολλές βελτιωτικές αλλαγές.
Πρόσφατα αυξήθηκε κατά 50 % η τιμή των εισιτηρίων, χωρίς όμως να σημειωθεί κάποια αντίστοιχη βελτίωση της εξυπηρέτησης των επιβατών, ενώ επιπλέον δεν έχει μειωθεί και η διάρκεια του δρομολογίου, όπως είχε προβλεφθεί και που θα μπορούσε ενδεχομένως να δικαιολογήσει τη συγκεκριμένη αύξηση. Σε κάθε περίπτωση, η αύξηση κρίνεται ιδιαίτερα μεγάλη, χωρίς να δικαιολογείται από κάποια αναβάθμιση της παροχής των υπηρεσιών του συρμού .
Επιπλέον, έχουν παρατηρηθεί έντονα παράπονα επιβατών για προβλήματα και ελλείψεις. Για παράδειγμα αναφέρουμε τη στάση στα Λιόσια και την αναμονή εκεί ακόμη και με άσχημες καιρικές συνθήκες, καθώς δεν περιμένει ήδη εκεί ο συρμός, όπως και προβλέπεται. Επιπλέον στον κεντρικό σταθμό Αθηνών οι ελλείψεις σε παγκάκια για να κάθονται οι πολυάριθμοι επιβάτες κατά την αναμονή, ανελκυστήρα για βαλίτσες, όπως και μελανιού στα μηχανήματα επικύρωσης των εισιτηρίων προδίδουν την προχειρότητα και την αδιαφορία, με την οποία αντιμετωπίζουν οι ιθύνοντες την εξυπηρέτηση των  επιβατών του προαστιακού. Τέλος, ο έλεγχος των εισιτηρίων θα έπρεπε να γίνεται σε μόνιμη βάση και όχι περιστασιακά.
 Κατόπιν των ανωτέρω,
                                          ΕΡΩΤΑΤΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ

Πώς προτίθεται να παρέμβει προκειμένου να βελτιωθεί η παροχή υπηρεσιών ενός τόσου σημαντικού έργου, όπως είναι ο προαστιακός, προκειμένου να αποκατασταθούν οι ελλείψεις και τα προβλήματα που ταλαιπωρούν τους επιβάτες, ώστε να νιώθουν ότι δικαίως προτιμούν το συγκεκριμένο μέσο για την εξυπηρέτησή τους.