14 Αυγ 2011

O Παπαλουκάς στη Μακάμπι Τελ Αβίβ


 Η αστραφτερή αθλητική διαδρομή του Θοδωρή Παπαλουκά θα συνεχιστεί στο Τελ Αβίβ, καθώς ο 34χρονος γκαρντ υπέγραψε μονοετές συμβόλαιο ύψους 500.000 ευρώ στην «ομάδα του λαού» Μακάμπι Τελ Αβίβ, η οποία, μάλιστα, τον καλωσόρισε με ένα πολύ ωραίο βίντεο, που φιλοξενείται...
στην επίσημη ιστοσελίδα της.

Η Μακάμπι, άλλωστε, δεν θα ξεχάσει ποτέ τις μνημειώδεις εμφανίσεις του Παπαλουκά στους τελικούς της Ευρωλίγκας το 2006 στην Πράγα (MVP του Φάιναλ Φορ) και το 2008 στη Μαδρίτη, όπου ο έλληνας άσος πήρε από το χέρι τη ρωσική ΤΣΣΚΑ Μόσχας και την οδήγησε σε ισάριθμες νίκες επί των Ισραηλινών προσυπογράφοντας την κατάκτηση των τροπαίων.


Στο Τελ Αβίβ ο Παπαλουκάς - ένας εκ των σπουδαιότερων πλέι μέικερ στην ιστορία του ευρωπαϊκού μπάσκετ με δύο κατακτήσεις Ευρωλίγκας και οκτώ σερί συμμετοχές σε Φάιναλ Φορ (έξι με την ΤΣΣΚΑ και δύο με τον Ολυμπιακό) - θα συναντήσει έναν πρώην συμπαίκτη του στους Ερυθρόλευκους, τον Σοφοκλή Σχορτσανίτη, ο οποίος έχει ανανεώσει τη συνεργασία του με τη Μακάμπι.

Αμφότεροι θα καθοδηγούνται από τον προπονητή (και της Εθνικής Ρωσίας) κ. Ντέιβιντ Μπλατ, ο οποίος μετά τη θετική εισήγηση για τον Παπαλουκά, είναι σίγουρος ότι τα ποιοτικά λεπτά του έμπειρου πλέι μέικερ θα βοηθήσουν ουσιαστικά την ομάδα του για την εκπλήρωση των πάντοτε υψηλών στόχων της.


«Είμαι πολύ χαρούμενος που θα παίξω στη Μακάμπι. 
Νιώθω ότι ακόμη μπορώ να προσφέρω πολλά και ευχαριστώ τον Ντέιβιντ Μπλατ και τη διοίκηση για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν από την πρώτη στιγμή. 
Στόχος μου ήταν να παραμείνω σε υψηλό επίπεδο και η Μακάμπι έχει την ιστορία, το ειδικό βάρος και το ρόστερ για να μου δώσει αυτή τη δυνατότητα. Θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου, για να την βοηθήσω να πετύχει τους στόχους της. 
Μετά την καριέρα μου στην ΤΣΣΚΑ και στον Ολυμπιακό, το μόνο που ήθελα είναι να συνεχίσω να κάνω αυτό που αγαπάω σε μια εξίσου μεγάλη ομάδα», δήλωσε ο Παπαλουκάς στην προσωπική ιστοσελίδα του.

ΠΗΓΗ: tovima.gr