τις τράπεζες στις 3 Οκτωβρίου, σύμφωνα με απόφαση του υπουργείου Οικονομικών.
Πρόκειται για την ειδική κάρτα, την οποία θα χρησιμοποιουν οι φορολογούμενοι στις αγορές τους, προκειμένου να καταγράφονται σε αυτήν τα ποσά των δαπανών τους, αποφεύγοντας την ταλαιπωρία συλλογής των αποδείξεων που απαιτούνται για το χτίσιμο του αφορολόγητου ποσού εισοδήματος.
Με την απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών Παντελή Οικονόμου, ορίζονται 27 τραπεζικά ιδρύματα και δύο εταιρείες, στις οποίες θα μπορούν να απευθύνονται οι πολίτες για να πάρουν τη φοροκάρτα τους.
Στην εγκύκλιο του υπουργείου Οικονομικών που έχει ήδη δημοσιευθεί και αφορά τη χρήση της φοροκάρτας προβλέπονται τα ακόλουθα:
- Η χρήση της είναι καθαρά προαιρετική.
- ο χρήστης της είναι υποχρεωμένος να δηλώσει στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων (ΓΓΠΣ) του Υπουργείου Οικονομικών τον αριθμό της κάρτας μέσω του διαδικτύου ή με τη χρήση μηνυμάτων κινητής τηλεφωνίας (SMS).
- σε κάθε Αριθμό Φορολογικού Μητρώου μπορούν να συνδεθούν έως και τρεις κάρτες, προκειμένου να χρησιμοποιείται από τα μέλη της ίδιας οικογένειας
- για τη χρήση της φοροκάρτας απαιτείται η επιχείρηση να διαθέτει τερματικό Point of Sales (POS), δηλαδή τα γνωστά μηχανάκια χρέωσης των πιστωτικών και χρεωστικών καρτών.
- Η συναλλαγή μέσω του POS αποστέλλεται ηλεκτρονικά στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του Υπουργείου Οικονομικών, η οποία καταχωρεί στη συνέχεια τα βασικά στοιχεία απόδειξης (ΑΦΜ επιχείρησης, ημερομηνία και ποσό στην προσωπική μερίδα αποδείξεων φορολογουμένου).
ΠΗΓΗ: enet.gr