22 Μαΐ 2011

Λευκό και κατάξανθο παιδί με μαύρους γονείς

Πως θα αντιδρούσατε αν αποκτούσατε ένα παιδί που θα είχε εντελώς διαφορετικό χρώμα δέρματος και από εσάς αλλά και από την σύντροφό σας; 

Σίγουρα, η πρώτη αντίδραση θα ήταν, να κατηγορήσετε την γυναίκα σας ότι πήγε με κάποιον άλλον ή κάτι παρεμφερές με αυτό.
Αν είσαι γυναίκα και ξέρεις ότι δεν έχεις πάει με αλλόν άντρα, τότε είσαι σε χειρότερη θέση, γιατί είναι κάτι που δε μπορείς να εξηγήσεις ούτε στον εαυτό σου, πόσο μάλλον στον άντρα σου!
Τότε έρχεται η σειρά της επιστήμης...

Η Arlette και ο Francis Tshibangu, από το Leicester της Αγγλίας, ήρθαν αντιμέτωποι με αυτό ακριβώς το αξιοπερίεργο γεγονός. Όπως βλέπετε στη φωτογραφία και οι δύο είναι μαύροι, το ίδιο και ο πρώτος τους γιος, Seth, αυτό όμως δε συμβαίνει με το μόλις έντεκα μηνών παιδί τους το οποίο είναι  λευκό και κατάξανθο!

Οι γιατροί εξήγησαν στους δύο έκπληκτους γονείς, ότι όλα οφείλονται σε μια σπάνια γενετική ανωμαλία.

Ο 28χρονος Francis είπε σχετικά με την γέννηση του Daniel: «Είχα μείνει άφωνος και έβλεπα ότι οι γιατροί κοιτιόντουσαν μεταξύ τους, σκεφτόμενοι ότι αποκλείεται να είναι δικό μου. Τότε κοίταξα την γυναίκα μου, μου χαμογέλασε και ήξερα ότι εγώ είμαι ο πατέρας».

Το ζευγάρι, που είναι μαζί εδώ και περίπου τρία χρόνια, θεωρούν τον νεότερο γιο τους, το «θαύμα» που περίμεναν στη ζωή τους.
Μάλιστα, όπως λένε, το ίδιο είχε συμβεί και στην προ-προ-προ-προγιαγιά της Arlette, οπότε είναι πάρα πολύ πιθανό να συνέβη ξανά ύστερα από τόσα χρόνια.

ΠΗΓΗ: typografikos