11 Μαΐ 2021

Σοκαριστική η κατάθεση της 17χρονης για τον βιασμό από τον πατέρα της

 


Σε σοκαριστική κατάθεση προχώρησε μία ανήλικη που περιγράφει με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες την υπόθεση βιασμού από τον βιολογικό της πατέρα στο Βραχάτι Κορινθίας. Σύμφωνα με την κατάθεση της κοπέλας στους  αξιωματικούς της Υποδιεύθυνσης ανηλίκων της ασφάλειας Αττικής ο πατέρας της που κρίθηκε..

προφυλακιστέος την κακοποιούσε σεξουαλικά από 12 μέχρι 17 ετών.

«Τόσα χρόνια δεν μιλούσα και έκανα υπομονή καθώς δεν ήθελα να διαταράξω την οικογένεια μας. Πάντα σκεφτόμουν την μαμά μου και τον μικρό μου αδερφό. Σκεφτόμουν πως πολύ δύσκολα θα μπορούσε να τα βγάλει πέρα και να μας μεγαλώσει. Έτσι δεν είπα τίποτα. Αλλά πλέον δεν αντέχω άλλο. Ολα αυτά τα πέντε χρόνια κάνεις δεν είχε καταλάβει τίποτα. Ο πατέρας μου περίμενε πάντα να φύγει από το σπίτι η μητέρα μου για να κάνει αυτό σε εμένα. Με χτυπούσε πάντα με μανία. Με χτυπούσε δυνατά. Στην συνέχεια με μετέφερε σε δωμάτιο του σπιτιού όπου έκανε όλα όσα σας περιέγραψα».

Η μητέρα της 17χρονης δεν είχε αντιληφθεί τον εφιάλτη που βίωνε η κόρη της. Στις φυλακές της Τρίπολης θα μεταφερθεί ο 45χρονος που κατηγορείται για τον βιασμό της ανήλικης κόρης του, ο οποίος κρίθηκε προφυλακιστέος με τη σύμφωνη γνώμη ανακριτή και εισαγγελέως.