27 Μαρ 2018

Αχ! Οδυσσέα!


Αχ! Τι κάνει το τρέξιμο και η επιδίωξη της προσωπικής προβολής! Σε Παραλογ(γ)ισμούς επικοινωνιακούς!
Έκανε μια ερώτηση ο Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος για έργο της εκλογικής του Περιφέρειας με το ανάλογο ύφος βέβαια και τις δέουσες επισημάνσεις για τα περιφερειακά πεπραγμένα,γνωρίζοντας εκ των προτέρων θαρρώ πως θα λάβει απάντηση ΚΑΙ από το γραφείο του Περιφερειάρχη!

Διότι όταν ερωτάς τον αρμόδιο υπουργό αλλά επικεντρώνεσαι στον Περιφερειακό θεσμό, θα λάβεις Νικολάκου σε δελτίο τύπου θες δεν θες! Και νουθεσίες θα εισπράξεις και τον Γιαννακούρα αγκαζέ θα δεις «κάδρο» και συνυπογράφοντα!

Τώρα θα μου πεις γιατί δεν υπέγραψε ο Τατούλης;
Μα φυσικά διότι θα εκπέσει του επιπέδου του.Γίνε υποψήφιος πρόεδρος Οδυσσέα μου  να μετρήσει τα ποσοστά σου και κατόπιν ανάλογη απάντηση θα λάβεις. Μικρό ποσοστό ; Νικολάκου θα λάβεις. Μέτριο; Τέσσερις αράδες δικές του. Απροσδόκητα μεγάλο; Μια Α4 .
Αλλά φαίνεται πως δεν τα είχες υπολογίσει όλα τα παραπάνω και λανθασμένα θαρρούσα κι εγώ. Και έστειλες δεύτερη απάντηση και τους Παραλλογισμούς και τα Τριπόταμα τα έπνιξες στης πολιτικής τα τερτίπια! Τουτέστιν τα οικογενειακά του Περιφερειάρχου, τον θεσμό με την πολιτική σταδιοδρομία της κόρης του και τα ΠΑΣΟΚΙΚΑ  που ως εκπρόσωπος ποίου δηλώνεις απεριφράστως πως ο προοδευτικός χώρος θα έχει εκφραστή στις επόμενες περιφερειακές εκλογές και φυσικά εννοείς δεν θα είναι ο Τατούλης!
Βεβαίως να σου θυμίσω ,γιατί αυτή είναι η δουλειά μου, πως είχε και στις προηγούμενες εκλογές εκφραστή ο Προοδευτικός χώρος αλλά άλλες οι τότε προεδρικές βουλές!Κι εσύ πρώτο τραπέζι πίστα Οδυσσέα μου!
Κι έχεις τώρα τον Τατούλη τάχα μου θυμωμένο να σε εγκαλεί για το λάθος σου το ασυγχώρητο να αμφισβητείς την υπογραφή του και μάλιστα να θεωρεί ότι οφείλεις να του ζητήσεις συγγνώμη τόσο σε πολιτικό όσο και σε προσωπικό επίπεδο ..Τώρα αν θες την γνώμη μου αστο το θέμα(το πολιτικό) που γεννήθηκε μεταξύ σας να πνιγεί στα Τριπόταμα γιατί σου το λέει -και οφείλω να σου το αποδελτιώσω -πως το λάθος σου αυτό «δεν θα σου το συγχωρέσει»(ασυγχώρητο).
Συμπέρασμα :Mακριά τα Πασοκικά από τα Περιφερειακά .Γιατί με τις κωλοτούμπες που ΠΑΝΤΑ βλέπουμε εκλογικά εκτίθεσθε άπαντες! Είναι και αυτές οι φωτογραφίες αμείλικτες !
Τζ. Σουκ.
MORIASNEWS 6-9-17