31 Αυγ 2012

Λουτράκι: Παραίτηση Κακαβά - «Ξεκίνησα μαζί σας γεμάτος ενθουσιασμό και φεύγω γεμάτος απογοήτευση».



Κυρίες και κύριοι συνάδερφοι, αυτή είναι η τελευταία συνεδρίαση που συνεργαζόμαστε. Θα ήθελα να σας διαβάσω την αίτησή παραίτησής μου…
Κάπως έτσι ο Γ. Κακαβάς έληξε την θητεία του απο πρόεδρος του ΔΣ Λουτρακίου Αγίων Θεοδώρων....
  και απο στέλεχος του συνδυασμού του δημάρχου Κώστα Λογοθέτη.
Η παραίτηση και ανεξαρτοποίηση Κακαβά φέρνει σε ιδιαίτερα δυσχερή θέση τον δήμαρχο αφου ο πρώην πρόεδρος του ΔΣ ήταν απο τα ιδρυτικά στελέχη της δημοτικής παράταξης.
Χαρακτηριστική ήταν η φράση του:
«Ξεκίνησα μαζί σας γεμάτος ενθουσιασμό και φεύγω γεμάτος απογοήτευση». Στην επιστολή του ο κ. Κακαβάς αναφέρει τα εξής:


“Με την παρούσα που σας υποβάλλω σήμερα, παραιτούμαι από τη θεσμική θέση του προέδρου του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Λουτρακίου - Αγίων Θεοδώρων, που είχα την εξαιρετική τιμή να κατέχω από τις 2 Ιανουαρίου 2012, όπως το σώμα με εξέλεξε.

Οι λόγοι της παραίτησής μου, θα σας γνωστοποιηθούν με νεότερη επιστολή μου προς τα μέλη του Δ.Σ., όπως ορίζει ο νόμος, που θα αφορά την ανεξαρτητοποίησή μου από τον συνδυασμό της πλειοψηφίας “Με τους πολίτες μπροστά” και για τον λόγο αυτό η παραίτησή μου επιθυμώ να γίνει άμεσα αποδεκτή. Θα ήθελα να ευχαριστήσω προσωπικά όλους για την άψογη συνεργασία”.