10 Αυγ 2011
Εισιτήρια από εννέα ευρώ στα τρένα
Προπώληση φτηνών εισιτηρίων που θα ξεκινούν από τα 9 ευρώ, εκπτώσεις σε περίπτωση καθυστερήσεων δρομολογίων και συνδυασμός τρένου - ταξί για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών είναι μερικές από τις νέες υπηρεσίες που προωθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Ηδη από την επόμενη εβδομάδα ξεκινά...
μέσω Διαδικτύου πρόγραμμα διάθεσης φθηνών εισιτηρίων στη γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη για δρομολόγια από την 21η Αυγούστου και μετά. Συνολικά 10.000 θέσεις κάθε μήνα θα είναι διαθέσιμες έναντι 9 ευρώ, 15.000 θέσεις έναντι 19 ευρώ και ισάριθμες θέσεις έναντι 29 ευρώ.
Τις νέες υπηρεσίες ανακοίνωσε χθες ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χάρης Τσιόκας μετά την επίσκεψή του, μαζί με κλιμάκιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με επικεφαλής τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο Αθανάσιο Ζηλιασκόπουλο, σε σιδηροδρομικές εγκαταστάσεις της Βόρειας Ελλάδας. Ο κ. Τσιόκας ανέφερε επίσης ότι από 1ης Σεπτεμβρίου η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα παρέχει μέσα στα τρένα τη δυνατότητα χρήσης Ιντερνετ και συνεχές σήμα στα κινητά τηλέφωνα όλων των εταιρειών, ενώ για τους επιβάτες που φτάνουν στη Θεσσαλονίκη θα δίνεται η δυνατότητα χρήσης της υπηρεσίας μεταφοράς επιβατών πόρτα - πόρτα, με την επωνυμία Τρένο - Ταξί. Ετσι, ένας επιβάτης ξεκινώντας το ταξίδι του από Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Κατερίνη ή Βόλο, θα έχει τη δυνατότητα με ενιαίο μειωμένο εισιτήριο, που θα ξεκινά από 69 ευρώ, να ζητήσει να τον περιμένει ταξί και να τον μεταφέρει στον τελικό του προορισμό.
Από τον Οκτώβριο, επίσης, εκτιμάται ότι θα ισχύσει το πρόγραμμα συνδυασμένης μεταφοράς φορτηγού - τρένου από Αθήνα σε Θεσσαλονίκη και αντίστροφα, ενώ στα σχέδια της εταιρείας είναι να αποκτήσει χαρακτηριστικά business το πρωινό δρομολόγιο Θεσσαλονίκης - Αθήνας.
Ειδικότερα για τη Θεσσαλονίκη, ο κ. Τσιόκας ανέφερε ότι επιταχύνονται οι διαδικασίες για την ηλεκτροκίνηση στον προαστιακό Θεσσαλονίκης, επισημαίνοντας ότι εντός του 2012 θα είναι έτοιμες οι μελέτες για τις γραμμές Θεσσαλονίκη - Βέροια - Σκύδρα - Εδεσσα και Θεσσαλονίκη - Κιλκίς - Ροδόπολη - Προμαχώνας, όπως λειτουργεί ήδη η γραμμή Θεσσαλονίκη - Κατερίνη - Λάρισα.
Αναφέρθηκε επίσης στα οικονομικά της εταιρείας, επισημαίνοντας ότι το λειτουργικό πλεόνασμα του ομίλου ΟΣΕ διαμορφώθηκε στο πρώτο εξάμηνο του 2011 στα 3 εκατ. ευρώ, για πρώτη φορά από την ίδρυσή του, ενώ το έλλειμμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μειώθηκε στο 1,7 εκατ. ευρώ τον Ιούλιο από 20 εκατ. τον Ιανουάριο. «Από ιδρύσεως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιβάρυνε τον έλληνα φορολογούμενο με 20 εκατ. ευρώ κάθε μήνα έχοντας καταγράψει χρέος 700 εκατ. ευρώ, όταν την παραλάβαμε το 2009. Κάθε δραστηριότητα της εταιρείας ήταν ζημιογόνα. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ότι για να μεταφέρει έναν επιβάτη από την Αθήνα στην Καλαμάτα τής κόστιζε πάνω από 250 ευρώ», εξήγησε ο κ. Τσιόκας τονίζοντας ότι το πέρασμα στην κερδοφορία που φάνταζε ακατόρθωτο αναμένεται να γίνει στο τέλος του έτους με την εφαρμογή του σκληρού δημοσιονομικού προγράμματος εξυγίανσης του τελευταίου εξαμήνου.
τα Νέα on line