4 Ιαν 2011

Κρίστµας σπίριτ


- Αυτό το «κρίστµας σπίριτ» τι προϊόν είναι; - Αµερικάνικο!

- Σαν τσιχλόφουσκα ένα πράµα;

- Και δεν γράφεται «κρίστµας σπίριτ», ζώον! Γράφεται «Christmas spirit».

- Εγώ ελληνικά το γράφω για να τη σπάσω στην κόρη µου!

- Η κόρη σου πού κολλάει στο παρόν χρονογράφηµα;

- Μoy spaei ta nevra giati ta grafei ola me latinika stoixeia!


- Greeklish to lene ayto!

- Ε, εγώ το greeklish το λέω γκρίκλις, τραβάς κάνα ζόρι;

- Εδώ µου κόψανε τον 13ο µισθό κι όπου να ‘ναι, µου κόβουν και τους άλλους 12, λες η καΐλα µου να ‘ναι το greeklish;

- Και επιστρέφω στο θέµα µας… - Το οποίο είναι εντελώς περσινό ξινό σταφύλι, σηµειωτέον. ∆ιότι τα Χριστούγεννα πέρασαν… - … αλλά δεν ακούµπησαν. Οµως, εγώ ακόµα προσπαθώ να αποκωδικοποιήσω το κρίστµας σπίριτ… - «Πνεύµα Χριστουγέννων» το λένε ελληνικά… - Μωρέ, δεν πά’ να τα λένε και «Χαλαζώνι Φιλιατρών». Εγώ ξέρω ότι όλη αυτή την εβδοµάδα, καθόµουνα µπροστά στην τηλεόραση κι έβλεπα χριστουγεννιάτικες ταινίες!

- Τάµα το ‘χες;

- Αµα το ταµείον είναι καραµείον, τι θες να κάνω, αγάπη µου; Να πάω στο πεντάστερο και να τους πω «γράψτα στο τεφτέρι»; Μέσα κλεισµένη την έβγαλα. Κι όχι σ’ όλο το σπίτι.

Σε ένα δωµάτιο για να κάνω οικονοµία στο ρεύµα!

- Ναι, αυτό κι εµείς το πάθαµε. Μας έχει πιάσει τέτοιο άγχος µε το ηλεκτρικό που πήραµε λευκό µπαστούνι κι εκπαιδευµένο σκύλο για να µετακινούµαστε… - ΚΙ ΕΒΛΕΠΑ, που λες, στην τηλεόραση όλες αυτές τις επετειακές αµερικανιές. Που ήταν κάποιος µουντρούχος που δεν το ‘χε το κρίστµας σπίριτ και µετά το πάθαινε.

Ασε που δεν πίστευε στον Αϊ-Βασίλη και στο τέλος του έργου του προέκυπτε ότι ο Αϊ-Βασίλης υπάρχει και µόνο πρέφα που δεν παίζανε µαζί. Και στο χάπι εντ… - Happy end!

- Γκιβ µι α µπρέικ, σουίτχαρτ! Σ’ αυτό, τέλος πάντων, του ερχόταν το κρίστµας σπίριτ σαν ντουβρουτζάς, έπαιρνε τις ρούγες κι έκανε καλές πράξεις στους γείτονες… - Και την εποµένη τις ξέχναγε και ξαναγινόταν µουλάρι ξεκαπίστρωτο;

- ∆εν το ξέρω αυτό! ∆εν σου δείχνουν την επόµενη µέρα τα έργα αυτά! Τελειώνουν εκεί που φωταγωγούνε το δέντρο στο κέντρο της πόλης κι όλοι φιλιούνται – αγκαλιάζονται!

- Ετσι είναι οι Αµερικάνοι. Κάθε 25 ∆εκέµβρη γίνονται χρυσά παιδιά. Με τις υπόλοιπες 364 µέρες έχουν ένα θεµατάκι… - Ετσι! Κι εγώ σου λέω όλες οι παπαριές που κάνανε µε Ιράκ, Βιετνάµ, Κόλπο των Χοίρων, Γουαντάναµο είναι γιατί δεν έπεφταν οι στρατιωτικές αποβάσεις Χριστούγεννα. - Ακριβώς! Οι Αµερικάνοι είναι σωστοί, οι ηµεροµηνίες είναι λάθος!

- Απλά, δεν έχω καταλάβει αν το κρίστµας σπίριτ είναι µόνιµο ή εποχικό σαν τον ράφτινγκ.

- Σιγά µην είναι και χρόνια νόσος! Μια µέρα κει χάµω σε πιάνει και µετά ξανακοιτάς την πάρτη σου.

- ΕΓΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΜΑΙ µήπως πρέπει να συνδράµω τον πλησίον µου!

- Κι ο πλησίον σου προβληµατίζεται αν πρέπει να συνδράµει εσένα, αλλά βράζει ένα γλυκάνισο και του περνάει. Γιατί ο πλησίον του πλησίον σου είναι ο Παπακωνσταντίνου και του µετράει και τα ρέστα απ’ τη σοκοφρέτα!

- Οπότε, το ερώτηµα είναι ρητορικό!

- … Εκτός από ηλίθιο!

- Και το κρίστµας σπίριτ απορρίφθηκε από τον ∆ΝΤ µετά πολλών επαίνων! Οπότε, άσ’ το να λουφάρει στις αµερικάνικες ταινίες!

Χρόνια πολλά, βρε!

- Κι όπως θα ‘λεγε η κόρη µου:

Eytyxismenos o kainoyrgios xronos… - Εντ α βέρι χάπι νιου γίαρ!!!

Πηγή:ΤΑ ΝΕΑ