26 Ιουν 2021

Άνδρας με Αλτσχάιμερ ξαναέκανε πρόταση γάμου στη γυναίκα του


Ο 56χρονος δεν θυμόταν ότι είχε ήδη παντρευτεί με την γυναίκα του, οπότε της έκανε ξανά πρόταση γάμου. Η απάντησή της.

Μπορεί ο 56χρονος Peter Marshall από το Κονέκτικατ των ΗΠΑ να έχει Αλτσχάιμερ, ωστόσο ποτέ δεν ξέχασε...


την αγάπη του για την επί 12 χρόνια σύζυγό του, Lisa.

Ο ίδιος δεν θυμάται πια, ότι είναι παντρεμένοι, αλλά καθημερινά δείχνει την αγάπη του προς την Lisa, η οποία τον προσέχει από τότε που αρρώστησε.

«Έχω καταρρακωθεί, αλλά κάνω ό,τι μπορώ για να παραμείνω θετική. Το μότο μου πάντα ήταν να μη μετανιώνω για τίποτα», είπε η ίδια στην Washington Post σχετικά με την κατάσταση του συζύγου της.

Η πρόταση γάμου ήρθε πέρυσι όταν το ζευγάρι παρακολουθούσε έναν γάμο στην τηλεόραση και ο Peter ζήτησε το χέρι της Lisa.

«Τον ρώτησα: Να κάνω τι; Κι εκείνος μου έδειξε την τηλεόραση, τη σκηνή του γάμου, οπότε τον ρώτησα, αν εννοούσε ότι θέλει να παντρευτούμε. Μου είπε ναι και είχε ένα πλατύ χαμόγελο», δήλωσε η Λίζα στο NBC New York. «Δεν ξέρει ότι είμαι η σύζυγός του. Είμαι απλώς το αγαπημένο του άτομο».

Η Λίζα αποφάσισε, όχι μόνο να δεχτεί την πρόταση του άνδρα της, αλλά και να ανανεώσει τους όρκους της μαζί του, σε μια τελετή που οργάνωσε η κόρη της.

Lawrence John

@valedictorianHS

After being diagnosed with early-onset Alzheimer’s, Peter Marshall forgot his wife's name and their wedding day, but not how much he adores her. 

 In fact, Peter realized all over again he wanted to be with his favorite person forever. So he proposed — for the second time!

4:18 μ.μ. · 14 Ιουν 2021

6    Κοινοποίηση αυτού του Tweet

Πράγματι, το ζευγάρι ξαναπαντρεύτηκε στις 26 Απριλίου, 12 χρόνια μετά από τον πρώτο του γάμο.

«Όλοι έκλαιγαν κι εγώ ήμουν πανευτυχής», δήλωσε η Λίζα στο NBC New York, «Είχα πάρα πολύ καιρό να δω τον Πίτερ τόσο χαρούμενο».