15 Ιουλ 2020

Τον " Έμπορο της Βενετίας" του William Shakespeare ανεβάζει η Θεατρική Σκηνή Χιλιομοδίου σε μουσική Δ.Σουκαρά


Στην Κόρινθο υπάρχει ένα χωριό, που όλοι παίζουν θέατρο! Οι άνθρωποι του χωριού με πολύ μεράκι, αγάπη και έναν "θεότρελο εμπνευσμένο σκηνοθέτη" βρίσκονται σχεδόν καθημερινά, κάνουν πρόβες και ανεβάζουν παραστάσεις δυο φορές το χρόνο... περνάνε καλά στο θέατρο, το προσέχουν, το τιμούν και το αγαπάνε... είναι πια σπίτι τους. 
Σε αυτό το σπίτι λοιπόν φιλοξενούν καμία φορά εμένα και τις μουσικές μου... αυτή είναι η τέταρτη φορά!

Μου αρέσει να γράφω μουσική για το θέατρο. 

Μου δίνει την ψευδαίσθηση της ελευθερίας μέσα από χιλιάδες περιορισμούς... κυρίως όμως δίνει άλλοθι στην δημιουργικότητά μου, να υπάρξει δίπλα στο μεγαλείο του εκάστοτε κειμένου!

Έτσι λοιπόν όλοι μαζί, η παρέα, στις 24 του Ιούλη θα ξεκινήσουμε ένα νέο κύκλο παραστάσεων. Ανεβάζουμε τον «Έμπορο της Βενετίας» του William Shakespeare και σας περιμένουμε...

Δημήτρης  Σουκαράς

Για πληροφορίες επισκεφτείτε την σελίδα:
Θεατρική Σκηνή Χιλιομοδίου

Μουσικοί:
Zsuzsanna Szilagyi (Άρπα)
Maria Ismini Anastasiadou (βιολί)
Konstantina Politopoulou (Τραγούδι)
Δημήτρης  Σουκαράς (κιθάρα, πιάνο, μαντολίνα, κρουστά, και πολλά αλλά...)