25 Φεβ 2020

Κουβέντα "στα καταφύγια".... για τον κοροναϊό - Της Τζένης Σουκαρά


-Λήξη συναγερμού σήμανε πριν απο λίγα λεπτά!

-Άκουσες καλά τις σειρήνες;
Διότι όταν εξέλθω του καταφυγίου θα είναι πια αργά!
Πιθανόν ο Κορονοϊός που λέγεται και Κοροναϊός να ίπτανται στον αέρα και εισβάλει στον θώρακα..


και νοσήσω η γυναίκα!

- Λήξη συναγερμού ..Βγείτε απο τα υποβρύχια!
Αθώο, αγνό και αμόλυντο το ύποπτο κρούσμα του ναυτικού.

- Τι μου λες; Εξακριβωμένο; Ποιος το εξακρίβωσε; Τι φόραγε όταν βρισκόταν το κρούσμα εκτεθειμένο; 

- Τα ύποπτα κρούσματα στην χώρα μας έχουν βγει σεργιάνι μου φαίνεται!Έχουν πάρει σβάρνα τις πλατείες και τα χωριά!Μα σε παρακαλώ, τι δουλειά έχει στο Άργος; Τι να δει στο Άργος ο νοσηρός τουρίστας;

-Και απο πίσω τα ανήσυχα και διερευνητικά βλέμματα όλων ..Κασκέτο, γυαλί μαύρο και σε έχω ύποπτε την ώρα που τα σταγονίδια σου ίπτανται στην ατμόσφαιρα!

-Πάρε αντισηπτικό!Με 98% οινόπνευμα!
- Και γιατί να μην πάρω οινόπνευμα καθαρό να τον τσιγαρίσω τον ιό; 

-Ύποπτο κρούσμα στο νοσοκομείο μας!Πυρετός, νήπιο, Ιταλία...Δεν το θες αλλά βλέπεις με αυτή την ιστορία τον Κοροναϊό βαμπίρ!
Το παιδί οδεύει προς Παίδων και όχι προς Ρίο!
Το Ρίο είναι για Κοροναϊούς, να τα λέμε απλά αγάπη μου!!Στο Παίδων πηγαίνεις για όλα τα υπόλοιπα που πίστεψέ με είναι πιο σοβαρά!

-Δεν έχει το νήπιο τον ιό!
-Γιατί δεν έχει ; 
- Και γιατί να έχει; 
- Γιατί έτσι εκτίμησαν εκ πρώτης οι γιατροί. 
-Άκουσες σειρήνα; Έληξε ο συναγερμός; 
- Σόρυ, απο το παστερ δια εμέ θα ηχήσει ο συναγερμός; 
- Και για ποιον να ηχήσει; 
- Για τον Κικίλια ίσως; 

- Πάντως να σου πω πως και στο Άργος ήταν αθώο το κρούσμα.Του κατηχητικού!
-Εγω θα έλεγα, την λοίμωξη των κουνουπιών να προσέξουν κι ας αφήσουν για την ώρα τα ανακοινωθέντα..Πιο πονηρή μου φαίνεται απο αυτή του κοροναιού. 
-Μην αρχίζεις ..
- Δεν ξεκίνησα καν. 
Περιμένω να δω τα μέτρα μιας εύρυθμης πολιτείας και την ψυχραιμία μιας έχουσας σώας τα φρένας κοινωνίας.
- Πού ειναι αυτή; 
- Στου κορονοιού την άκρη!