15 Απρ 2016

Ντίνα Νικολάκου… Ενταύθα




Πολλές φορές το έχω ακούσει να λέγεται από τα χείλη της Προέδρου της Οικονομικής Επιτροπής και πραγματικά διερωτώμαι… 
 
«Δεν θα επιτρέψουμε» λέει και ξαναλέει η αγαπητή Θεματική…
 


«Δεν θα επιτρέψουμε το ένα, δεν θα επιτρέψουμε το άλλο»… Δηλαδή τι θα κάνετε; Αναρωτιέμαι η αδαής!

Και αν υπάρχει κάτι που μπορεί τε να κάνετε, γιατί δεν το κάνετε και μόνο το λέτε;;; 

Στο τελευταίο ενημερωτικό  2 φορές εντοπίζουμε την περιβόητη φράση:
 «δεν θα επιτρέψουμε η Πελοπόννησος να είναι όμηρος των ιδεοληψιών της και της αδυναμίας της Κυβέρνησης».

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου δεν θα επιτρέψει να πληρώσουν οι πολίτες τις καθυστερήσεις και τις κωλυσιεργίες της Κυβέρνησης» 

Να υποθέσω λοιπόν πως το πρόβλημα είναι η Κυβέρνηση; Έν προκειμένω; Ή γενικότερα; 

Ή μήπως το πρόβλημα είναι η φράση;
Μπα δεν το νομίζω!
Θαρρώ πως γενικότερα το ζήτημα της αρχής είναι η «αμφιθεατρική αντίληψη»… Το «αφ υψηλού» που λένε και στο χωριό μου! 

Το «άρχοντας είμαι και αρχοντεύω στον τόπο μου!» 

Και εγώ που νόμιζα πως μόνο ο Γκεζερλής είχε μιλήσει για.. αυτόνομο κράτος  
 ( το αυτόνομο κράτος της Σολυγείας έλεγε ως Δήμαρχος)

Το αυτόνομο κράτος της Πελοποννήσου!  Καλό δεν ακούγεται;;;;