16 Μαΐ 2013

Απάντηση Νανόπουλου : "Δεν πραγματοποιήθηκε καμία μονομερής απόλυση. Πρόκειται για εθελούσια έξοδο με πακέτο παροχών!"


Επιστολή προς τον Πρόεδρο του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Κορίνθου απέστειλε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Κορινθίας Βασίλης Νανόπουλος, ως απάντηση στο δελτίο τύπου του Κέντρου στο οποίο αναφέρεται, πως την ημέρα της Πρωτομαγιάς πραγματοποιηθηκαν 6 απολύσεις σε συγκεκριμένη εταιρία της οποίας είναι διευθύνων σύμβουλος....

 εξέχον στέλεχος του Επιμελητηρίου, φωτογραφίζοντας ωστόσο τον πρόεδρο κ. Βασίλη Νανόπουλο. 

Στην απάντησή του ο κ. Νανόπουλος αναφέρει τα εξής:
 
"Σχετικά με την ανακοίνωση του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Κορίνθου και ακόλουθα δημοσιεύματα / αναρτήσεις στο διαδίκτυο,
Θα ήθελα να εκφράσω δημόσια τη δυσαρέσκειά μου για τα όσα αναφέρθηκαν ως προς το πρόσωπό μου. Δεδομένου του θεσμικού σας ρόλου, προτού εκδόσετε τη συγκεκριμένη ανακοίνωση θα έπρεπε να είχατε έρθει σε επαφή μαζί μου, ώστε να ενημερωθείτε από εμένα τόσο με την ιδιότητά μου ως Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Κορίνθου αλλά και ως επαγγελματίας που επί 30 χρόνια βρίσκεται στο πλευρό των συνεργατών του και της τοπικής κοινωνίας, παλεύοντας για την ευημερία και την ανάπτυξη του τόπου μας.

Σας καλώ να επικοινωνήσετε με τους 6 συναδέλφους μου στους οποίους αναφέρεστε, για να σας ενημερώσουν για την άψογη συνεργασία μας όλα αυτά τα χρόνια, την επαγγελματική δεοντολογία μου, το σταθερό ενδιαφέρον και την προσφορά μου τόσο στους εργαζόμενους όσο και στην τοπική κοινωνία.

Είχα την ευκαιρία να συνεργαστώ αποδοτικά με προκατόχους σας σε δύσκολες συνθήκες και προσβλέπω να γίνει το ίδιο και με τη δική σας διοίκηση, για το καλό των εργαζομένων της περιοχής μας. Όμως υπογραμμίζω ότι η όποια κριτική μου ασκείτε πρέπει να είναι δίκαιη και να ανταποκρίνεται σε πραγματικά περιστατικά.

Ως εκ τούτου, δηλώνω κατηγορηματικά, ότι δεν πραγματοποιήθηκε καμία μονομερής, με απόφαση της εταιρίας, απόλυση, στο εργοστάσιο του οποίου προΐσταμαι. Η ανακοίνωση προφανώς αναφέρεται στο πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου που ανακοινώθηκε στο προσωπικό, το οποίο προέβλεπε πολύ ικανοποιητικό πακέτο παροχών. Στο πρόγραμμα  δήλωσε οικειοθελώς συμμετοχή μέρος των εργαζομένων, οι οποίοι συμφώνησαν με τους όρους του προγράμματος και αποχώρησαν λαμβάνοντας τις σχετικές παροχές.
 

Κόρινθος 16.5 2013
 

Βασίλης Νανόπουλος
Πρόεδρος επιμελητηρίου Κορινθίας