17 Οκτ 2012

Σε φάση ανάδρομη!!! Της Τζένης Σουκαρά


Πες μου, σε παρακαλώ πατριώτη! 

Κυκλοφορεί κανένας πλανήτης ανάδρομος τούτη την εποχή κι έχει χαθεί το τόπι; 
Να το εξηγήσω, έστω, αστρολογικώς βρε παιδί μου! Να πω, δεν βαριέσαι! 
Ο διερχόμενος επισκέπτης, έστω και με την όπισθεν, θα εξέλθει απο το δικό μας ατμοσφαιρικό πεδίο...
και θα ισιώσουμε ο λαός!

Τι διαπραγμάτευση ήταν αυτή; Τι πόκερ για δυνατούς ήταν τούτο; Τι στριμωξίδι περίεργο; 
Έχεις δει ποτέ άλλοτε τον Φώτη κακό; Σε ρωτώ! Όχι! Τον είδες χθές και φοβήθηκες! 
Η χαρά του,όμως, που ανακοίνωνε πως θα καταψηφίσει τα μέτρα και πως δεν είναι δεδομένος, ήταν ολοφάνερη..... στο μουστάκι! Είχε τάσεις ανοδικάς! 
Απείλησε, λοιπόν, ο Φώτης και ίδρωσαν ακόμα και τα μουστάκια των αμούστακων!

Ο Ευάγγελος προειδοποίησε, πως η τρόικα παίζει με την φωτιά!
Τώρα ειλικρινώς και εντίμως δεν κατάλαβα απολύτως τι θα πράξει το ΠΑΣΟΚ στην ψηφοφορία, διότι δεν το  ξεκαθαρίζουν και τα στελέχη στο Ευάγγελο! 
Κι εκείνος παίζει με την φωτιά!

Και μετά από όλα τούτα, έλα εξήγησέ μου πατριώτη, γιατί η τρόικα αναχωρεί βαθύτατα ικανοποιημένη; 
Μήπως έχασα κάποια κρίσιμα λεπτά στην αναμετάδοση;
 Άνοιξε τρύπα η λογική κι έπεσαν διαφημίσεις!
Είναι σαν τη νοητική υστέρηση που έπαθα προσφάτως, ακούγοντας τις ριπές για τριετίες, απολύσεις και ανύπαρκτες αποζημιώσεις, όταν ξέρω απ' έξω κι ανακατωτά  τα θετικά και καρποφόρα αποτελέσματα της επίσκεψης της Άγκελα στην Αθήνα! 

Κι εκεί που το απολυμένο κοπάδι θα είχε πάντως ονοματεπώνυμο την ώρα της απόλυσής του, ο πρωθυπουργός Αντώνης βάζει υψηλά τον πήχη των σχεδίων του δια εμέ και δια εσέ και για όλους μας θαρρώ και εξομολογείται, πως θα μας κάνει πρωταθλητές ανάπτυξης! 

Κι όταν τα ακούω αυτά, εγώ η καχύποπτη Ελληνίδα που δεν τα έχω καλά με την γυμναστική και ό,τι ανάπτυξη μου αναλογούσε την πήρα στην εφηβεία, να μην φοβηθώ; 
Εκείνο, όμως, που με πόρωσε, το ομολογώ, ήταν πως θα μου αλλάξει την αίσθηση αδυναμίας που έχω και θα μου  αποκαταστήσει την αυτοπεποίθηση!
Και κάπως έτσι που λες, με ψαλιδισμένο μισθό, περικοπές στην ζωή και στο μέλλον μου, θα αναγεννηθώ!! 
Αυτά είπε ο Αντώνης και μάλιστα μου έταξε, πως δεν θα ξεχωρίζω μόνο έξω εις την αλλοδαπή, αλλά και εγχωρίως! Και αυτό πολύ μου άρεσε της ταπεινωμένης!


Κι ενώ όλα μας οδηγούν σε αδιέξοδο, αιφνιδιάζομαι  όταν μαθαίνω, πως η Περιφέρεια Πελοποννήσου έχει πάρει πολιτική θέση στον διεθνή πολιτικό χώρο της Ευρώπης. Καλέ πού;;;;;

Το είπε ο Τατούλης και κοκκίνισα απο την ντροπή μου! Ανοίξτε τους χάρτες, να δω η αδιάβαστη το ευρωπαικό σημείο στο οποίο βρίσκεται η πολυθρόνα της Περιφέρειας μου! 
Της Πελοποννήσου, του σημαντικού παράγοντα για την εξέλιξη των εθνικών μας ζητημάτων και του προβλήματος της χώρας! Μήπως δεν το γνωρίζουν εκεί στην Αθήνα, Περιφερειάρχα μου, να τους το πούμε και να βγάλουμε τον άσσο από το μανίκι; Ή οδεύουμε ολοταχώς για περεστρόικα; 

Εξήγησέ μου πατριώτη! Όταν λέμε αποχωρώ, εννοούμε, πως θα γυρίσω λίαν συντόμως ; 
Θα μου πεις στην νεο- πολιτική: ενδεχομένως και υπό προυποθέσεις! 

Για την ώρα αντιλαμβάνομαι, πως όταν θέλεις να πεις αποχωρώ, το ανακοινώνεις απο το τηλέφωνο, το δηλώνεις "μέσα στα νεύρα" τηλεοπτικώς και πάντως δεν το υπογράφεις πουθενά. Το καταπληκτικό είναι, να μην στο ζητούν κιόλας. 
Ένα μόνο είναι το αγκάθι σε αυτές τις "αγαστές σχέσεις" !
 Το μπερδεμένο εκλογικό σώμα! Πηγαινοέρχεται άστεγο, ανασφαλές κι αδέσποτο!
Βλέπει και τα ψάρια του Μπούκουρα και ζηλεύει τις ψιψίνες των ψαράδικων της Περιάνδρου. 
Μάντρωσέ το αγαπητέ! Κι άσε τα πέρα δώθε, γιατί ζαλίστηκα!

Εκτός εαν φταίει ο ανάδρομος, που λέγαμε και στην αρχή της ιστορίας ....