Ψηφίστηκε επιτέλους από τη Βουλή και δημοσιεύτηκε χθες το νέο πλαίσιο Νόμου για τις εισπρακτικές εταιρείες.
Σύμφωνα με τις καινούργιες προβλέψεις, οι εταιρείες μπορούν να τηλεφωνούν για την ενημέρωση του οφειλέτη...
για ληξιπρόθεσμη απαίτηση μετά την πάροδο δέκα ημερών από την ημέρα που αυτή κατέστη ληξιπρόθεσμη, στις ώρες 9 πμ-10 μμ και μόνο τις εργάσιμες ημέρες. Οι συνομιλίες θα καταγράφονται και οι «διαπιστευμένες» εταιρείες θα αναγκάζονται να χορηγούν σε τακτά διαστήματα στοιχεία για τις κλήσεις και τις λίστες καταναλωτών που ενημερώνουν.
Από τη στιγμή που ο καταναλωτής δηλώσει αδυναμία πληρωμής, η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να σταματήσει την τηλεφωνική όχληση.
Οι καταναλωτές της Κορινθίας μπορούν να ζητούν ενημέρωση και να υποβάλουν τις καταγγελίες τους στην τηλεφωνική γραμμή 2741027407 και 6977012807.