5 Σεπ 2011

Το κοινωνικό κράτος των... Κορινθίων! Της Τζένης Σουκαρά


Το φως μου το χάνω πατριώτη με αυτά που ακούω κι αυτά που δεν βλέπω!

Αλλά σύνταξη αναπηρική δεν θέλω! 
Δεν με πήραν δα και τα χρόνια!

Τι μάστιγα είναι και τούτη; Τι επιδημία πολέμου;...

Αντί να αυξάνονται οι άνεργοι σε τούτη την περιοχη  και να πάνε πλατεία να οργιστούν, αυξάνονται οι ανάπηροι με ταχύτατους ρυθμούς!
Τι ανορθόδοξη εξέλιξη σε αυτόν τον ανορθόδοξο  τόπο;
Τι κακό είναι τούτο που ήρθε σαν σύννεφο πάνω απο τα κεφάλια μας;
Οϊμέ τους τάλαινες τι μας βρήκε;
Κι εγω  που πίστευα η αφελής, πως μόνο ο περονόσπορος έσπερνε παντού τον πανικό της χλωροφύλλης  απο άκρη σ' άκρη του νομού και τον κοιτούσα με μισό μάτι, μαθαίνω πως η "βαριά αναπηρία έχει πέσει σαν θανατικό πάνω απο την πόλη"!

Πώς δεν το είχα παρατηρήσει η αδιάφορη, άστοργη και ορθία κοιμώμενη δημότισσα; 
Απο τι προήλθε αυτή η επιδημία;
Έχει ίσως κάποια σχέση αυτός ο ύπουλος περονόσπορος;
Διότι έφτασε μέχρι την Κρήτη, μαθαίνω! Μήπως έχει κάποια σχέση ο αλητήριος;

Ποια η γνωμάτευση του ιατρικού συλλόγου; Παρακαλώ μια ανακοίνωση!
Να το ξέρω,να αποχαιρετήσω τον εργοδότη,τους συναδέλφους και όλο το υπαλληλικό προσωπικό και να περιμένω κι εγώ στην ουρά για να πιάσω μια καλή σειρά!
Μέχρι να με πιάσει η βαριά αναπηρία θα έχω φτάσει ήδη στο προνοιακό επίδομα!


Ά!Όλα κι όλα!Μην ακούσω παράπονο συμπατριώτη!
Πρότυπο φροντίδας η περιοχή μας υποψιασμένε μου! Ποιος μίλησε καλέ για ανάλγητο κράτος;
Εγω λατρεύω το κράτος των Κορινθίων!
Η αναπηρική σύνταξη και το προνοιακό επίδομα πάνε  με ταχύτητες sms στον προοριμό τους !
Γερμανικό το σύστημα εδώ και δεν το είχα καταλάβει,το ομολογώ!
Και καλώς πράττει η δική μας τοπική ευνομούμενη πολιτεία των Κορινθίων, που δεν αφήνει χώρο για εξηγήσεις και ελέγχους!

Ποιος είσαι κύριος που θα ελέγξεις τον δικό μου ανάπηρο ; 
Τον ήξερες και πριν του συμβεί το ατυχές γεγονός; Όχι! Αφήστε μας κύριοι στην στεναχώρια μας! Τόσο κόσμο έχουμε να ζήσουμε!Τόσους ρομά να διατηρήσουμε στην έδρα τους ,να φυλάξουν τον χαλκό του προαστικού και του Διογένητης παραλίας   απο τους άλλους διερχόμενους ...

Γι αυτό συγχαίρω θερμά όλες τις αρμόδιες επιτροπές τούτου του τόπου,  για την "φιλεσπλαχνία" και το "θεάρεστο" έργο που επιτελούν!
Και κυρίως γιατί εξακολουθούν και το επιτελούν ! Εύγε σας κύριοι!!