20 Φεβ 2011

Σισέ: Φεύγω από την Ελλάδα


Για τρεις φάσεις που, όπως υποστηρίζει, έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση του χθεσινού αποτελέσματος διαμαρτύρεται ο Παναθηναϊκός που ηττήθηκε με 2 -1 από τον αιώνιο αντίπαλό του στο ντέρμπυ του «Γεώργιος Καραϊσκάκης».
Οι τρεις φάσεις που άναψαν φωτιά και αποτελούν... κορυφαίο θέμα συζήτησης σε όλη την Ελλάδα  σήμερα είναι εξής:
  * Πρώτον, το πέναλτι του Τοροσίδη σε χέρι μέσα στην μεγάλη περιοχή λίγο πριν από τη λήξη του α΄ ημιχρόνου (το επιθετικό φάουλ που καταλογίζει στον Νίνη ο διαιτητής Καλόπουλος, δεν υπάρχει, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του ΕΘΝΟΣΠΟΡnet, και η φάση είναι πέναλτι).
    * Δεύτερον, το ακυρωθέν γκολ του Κατσουράνη στο 83'. Η φάση είναι ξεκάθαρη, λένε οι επαϊοντες, καθώς ο διεθνής μέσος καλύπτεται.
    * Τρίτον, η φάση από την οποία προέρχεται το νικητήριο γκολ του Ολυμπιακού και στην οποία ο Πάντελιτς φαίνεται να είναι οφσάιντ αλλά ο διαιτητής εκτιμά ότι προφανώς δεν επηρεάζει τη φάση και κατακυρώνει το γκολ.



ΣΙΣΕ: ΔΕΝ ΗΡΘΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΑΠΟΚΕΦΑΛΙΖΟΥΝ


«Θα μιλήσω προσωπικά γιατί πονάει η καρδιά μου… Όταν υπέγραψα στην Ελλάδα ήρθα για να παίξω ποδόσφαιρο. Όχι να μου παίρνουν το κεφάλι για τους διαιτητές. Μου τα είχαν πει αλλά δεν ήθελα να το πιστέψω. Επρεπε να κερδίσουμε και κερδίσαμε. Ξέρετε όλοι ότι σήμερα κερδίσαμε. Βάλαμε ένα έγκυρο γκολ και ο Ολυμπιακός έβαλε ένα άκυρο γκολ! Είμαι ως εδώ! Θα πάρω τις αποφάσεις μου. Τούτοι εδώ είναι οι τελευταίοι μου μήνες και καλό είναι να τους εκμεταλλευτείτε. Δείτε με όσο μπορείτε. Δεν μπορώ να μείνω με αυτές τις συνθήκες», δήλωσε μετά το ντέρμπυ ο Τζιμπρίλ Σισέ που είχε φραστικό επεισόδιο και με τον πρόεδρο του Ολυμπιακού κ. Β. Μαρινάκη. 

ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ: ΑΜΑ ΘΕΣ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ, ΦΥΓΕ


«Διδάξαμε αρχές και ήθος», είπε στις δηλώσεις του ο πρόεδρος του Ολυμπιακού και συμλήρωσε: «Δείξαμε ότι έχουμε κάνει μεγάλο αγώνα για τη βία μέσα στα γήπεδα. Έφτασε η αποστολή στο Καραϊσκάκη χωρίς κανένα πρόβλημα. Από αυτή την υποδοχή το ποδόσφαιρο κέρδισε. Μετά το τέλος του αγώνα, μου λένε, ότι υπήρξαν γεγονότα με παίκτες του Παναθηναϊκού. Εγώ δεν τα είδα αλλά μετά που κατέβηκα στα αποδυτήρια, δεν είδα τον κ. Σισέ να υποφέρει αλλά να θέλει να φύγει από την Ελλάδα. Αν θέλει να φύγει, χωρίς φούστες και μπλούζες μπορεί να το κάνει. Αυτή τη νίκη την χάρηκα πολύ γιατί κερδίσαμε στο 92ο λεπτό. Όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες από μία ομάδα που δεν συγκρίνεται με τον Ολυμπιακό μέχρι τώρα στο πρωτάθλημα. Εγώ δεν έχω δει φιλάθλους του Ολυμπιακού να επιτίθενται σε παίκτες του Παναθηναϊκού. Αν τα δω θα τα καταδικάσω. Πρέπει όμως, να μάθουμε ότι αν μία ομάδα αξίζει το πρωτάθλημα σαν τον Ολυμπιακό, πρέπει όλοι μας να έχουμε μία καλή κουβέντα να πούμε. Επίσης, στις ακαδημίες έχουμε ξεκινήσει μία προσπάθεια και πιστεύω ότι όσα περισσότερα παιδιά γίνονται Ολυμπιακοί θα είναι χαρούμενα και θα έχουν αυτοπεποίθηση».

το έθνος