21 Ιαν 2021

Κάλεσμα στους διαγραφέντες του Τατούλη; - Τι σημαίνει ο "επαναπατρισμός" Σιδέρη στη ΝΔ;


 Επανήλθε στην παράταξη της ΝΔ Ο διαγραμμένος από το κόμμα Βασίλης Σιδέρης ο οποίος έσπευσε σήμερα να  επικοινωνήσει το γεγονός της επανένταξής του, με φωτογραφία του από χθεσινή συνάντηση με τον Γραμματέα Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας κ.Γιώργο Στεργίου  στα κεντρικά γραφεία της παράταξης.

  "Η επιστροφή μου και επίσημα στην παράταξη είναι για μένα τυπική, καθώς όπως έχω αναφέρει και στο παρελθόν ήμουν, είμαι και θα είμαι στρατιώτης της Νέας Δημοκρατίας. Πάντοτε μπροστάρης στην υπεράσπιση των ιδεών και των αξιών της φιλελεύθερης παράταξης, στο πλευρό του Πρωθυπουργού  Κυριάκου Μητσοτάκη και στην προσπάθεια που κάνει για να βάλει την Ελλάδα σε τροχιά  ανάπτυξης και ευημερίας." δήλωσε ο περιφερειακός σύμβουλος .

Η είδηση βεβαίως αυτή, της επανένταξης Σιδέρη στο κόμμα, προκαλεί εντύπωση, αφού πρέπει να σημειώσουμε πως είχε διαγραφεί γιατί ακολούθησε τον Πέτρο Τατούλη στις προηγούμενες εκλογές της αυτοδιοίκησης. 

Τι ακριβώς λοιπόν συμβαίνει; 

Ο επαναπατρισμός Σιδέρη εντάσσεται στα πλαίσια μιας γενικότερης πολιτικής της ΝΔ και επομένως αναμένεται να δούμε και άλλες τέτοιες "επανεντάξεις " διαγραμμένων; 

Ή το κόμμα ρίχνει γέφυρες στον  πρώην Περιφερειάρχη Π. Τατούλη " μαζεύοντας" όλα τα "μαύρα" πρόβατα που διαγράφηκαν τότε γιατί αρνήθηκαν να στηρίξουν την υποψηφιότητα του Π. Νίκα; 

Όπως και να έχει, η είδηση έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον για τις εξελίξεις που έρχονται..


Ο κ. Σιδέρης πάντως περιχαρής, μας έδειξε και το ...πιστοποιητικό του κόμματος που τον υποδέχεται με ανοιχτές αγκάλες!