12 Αυγ 2020

Τα Φλου με φερετζέ κατά της πανδημίας - Της Τζένης Σουκαρά


-Καλοκαίρι 2020. Αύγουστος. 
Με λένε Τζένη και είμαι ακόμα καλά. 
Δεν το πιστεύει ούτε ο κορωνοϊός!
Παίρνω βαθιές ανάσες για να βάλω μάσκα στους 35 βαθμούς υπό σκιάν και πορεύομαι. 


- Εκει στο λιοπύρι, στην ουρά του πλοίου, φιμωμένη, να δείχνω εισιτήριο, και λεπτομέρειες από τα προσωπικά μου στοιχεία που είναι για τον covid 19 και να τα πετάνε σαν πατσαβούρια σε μια κούτα βαπορίσια! Αυτά ειναι τα γλέντια της Ελλάδας μας!

- Να ανεβαίνω στο κατάστρωμα, να μυρίζω αλμύρα, Ελλάδα, και να τραγουδάω απο μέσα μου νησιώτικα, και παράλληλα να αντικρίζω το πλήθος με τον ιδιότυπο φερετζέ  λες και βρίσκομαι στο Ισλαμαμπαντ!
Πατρίδα βαλθήκανε να σε ξεκάνουν αλλά έχω την αίσθηση πως θα τους την φέρεις. 

- Τι να κάνω αγάπη μου;Παραμιλώ! Αυτή η χρονιά παπατζίδικη είναι. 
Αν δεν έχω κορωνοϊό θα έχω Ερντογάν να σουλατσάρει στο Αιγαίο,εάν δεν έχω Ερντογάν, θα έχω πυρκαγιές, και αν δεν φυσούν οι άνεμοι θα έχω πλυμμήρες και νεκρούς ..
Και αν δεν έχω τίποτα από όλα αυτά,θα πρέπει να ξεχάσω τουλάχιστον τους νεκρούς, κι έτσι  θα έχω μετανάστες σε βαρκούλες, και σύννορα στον Έβρο να με στριμώχνουν. 
Και αν δεν συμβεί ούτε και αυτό, θα έχω του Νείλου τον ιό ...Κι αν ..Κι αν τίποτα από όλα αυτά..τότε φοβάμαι!!
Πάρε το 112 πρίν σε πάρει εκείνο να δεις αν όλα βαίνουν καλώς. Κάποιος θα το σηκώσει!Κάτι θα σου πει. Να βάλεις μάσκα; Να βάλεις κράνος; Να πλέξεις κάλτσα; Να βάλεις βατραχοπέδιλο; Να πάρεις μάνικα; 

-Δεν είναι καλοκαίρι τούτο, δεν είναι χρονιά αυτή! Ένα κακοστημένο αστείο μοιάζει και το μόνο που το σώνει είναι πως ο Κυριάκος δεν έχει χιούμορ. Επομένως μάλλον σοβαρά είναι τα πράγματα. 

- Αλλά εδώ που τα λέμε πρέπει να τα δεις όλα με χιούμορ αλλιώς δεν σώνεσαι.Κάτι ξέρει ο Πέτσας που κάνει διακοπές εν μέσω ελληνοτουρκικής κρίσης. Σου λέει, ξέρεις τι δουλειά θα πέσει σε λίγο; 

- Και που λες, έκανε και διάγγελμα ο πρωθυπουργός για τα ελληνοτουρκικά αλλά ειλικρινά δεν κατάλαβα πατριώτη τίποτα από την ψυχολογία του διαγγέλματος.  
Να καθησυχάσω ή να πάω να αγοράσω κονσέρβες; 
Θα μου πεις ό,τι και να κάνεις από τα 2 παίζουν άλλα 30 ανοιχτά μέτωπα, οπότε μέσα είσαι. 
Αλλά, αν το Oruc Reis δεν κάνει έρευνες , γιατί εμείς θα πάμε να βρούμε το δίκιο μας  μαζί με τον γείτονα; Είναι καιρός μέσω πανδημίας να πηγαίνουμε Ευρώπη; Τι μας έκανε ο σουλτάνος; Πληθωρικός είναι. Πληθωρική και η πετονιά που έριξε!
Αν μας προκαλεί όμως  τι του λέμε; Σε παρακολουθούμε αλλά το πανίσχυρό μας όπλο είναι η ψυχραιμία μας; 

-Όχι, δεν θέλω πολεμοχαρείς ιαχές.
Αυτές τις είχα μόνο για τα Σκόπια. Είσαι καλά; Θα πω τώρα τί; Εξάλλου δεν ξέρω από εξωτερική πολιτική εγώ, από σεισμολογία, γεωλογία, νομική, κοινωνιολογία, ιατρική, ναι, αλλά ό,τι γνώσεις είχα απο εξωτερική πολιτική πνίγηκαν στις Πρέσπες. Τώρα άλλοι ξέρουν άλλοι αποφασίζουν και άλλοι μετρούν τα μίλια. 

- Πάντως εγώ άλλα κοίταγα καθ όλη τη διάρκεια του διαγγέλματος. Ο Κυριάκος ήταν ολόιοδιος με τα διαγγέλματα του κορωνοϊού , όταν μου έλεγε πώς να πλένω τα χέρια μου, και δεν ξέρω, το έχω για γούρι. Μόλις είδα πως φόρεσε το άσπρο πουκάμισο , λέω οκ το έχουμε. 
Ερντογάν go home και δεν θα το ξαναπώ!Αλλοίμονο σου αν με πιάσουν τα νεύρα μου!

-Αχ!Δεν ξέρω πατριώτη τι συμβαίνει αυτή την χρονιά. Δεν θυμάμαι. Ευχήθηκα καλή χρονιά την Πρωτοχρονιά; Μήπως όχι; Κι αυτή τρελάθηκε και κάνει έτσι σαν αφηνιασμένη; 

-Στην Πελοπόννησο ανεβαίνουν τα κρούσματα σαν τον πυρετό, ο Νίκας χάνει υποθέσεις μέσα από τα χέρια του και ζητά μονίμως νοσοκομείο αναφοράς.. Μήπως κάτι ξέρει; 

- Το φυσικό αέριο, του έφυγε καθώς καθόταν στον καναπέ. Κάνει ζάπινγκ και το βλέπει στην Τρίπολη και στην Κόρινθο. 
Ο φάκελος του ΣΔΙΤ για τα απορρίμματα γυρίζει πίσω, γιατί τι τα θες , μια ο covid 19, μια οι άδειες οι θερινές , το χάσαμε το έργο. Κάποιος είπε πως το είδε να ξεκουράζεται δίχως μάσκα στις σκιές του Μαινάλου. Μας σιχάθηκε το έργο παιδί μου. Τέλος !

-Αυτές οι μέρες έχουν κάτι αλλοπρόσαλο ! Δεν είναι και λίγο να κυκλοφορείς με μάσκα παντού. Ούτε να απολαμβάνεις μουσικη σε ανοιχτό χώρο και να είσαι φιμωμένος. 
Έχεις νεύρα.Γίνεσαι ο χειρότερος εαυτός σου. Και ξέρεις τώρα, αν όλοι οι Έλληνες γίνουν ο χειρότερος εαυτός τους η χώρα δεν έχει γυρισμό..
Με μάσκα θα φύγουμε , να μου το θυμηθείς.Μέσα στην φρεγάτα.