9 Ιουλ 2020

Σάλος με το νέο brand της Πελοποννήσου - Τατούλης: Ποιος αποφάσισε αυτό το brand της ντροπής που παραπέμπει ευθέως σε σήμα των Ες - Ες


Σάλο έχει προκαλέσει από εχθές το νέο διαφημιστικό της Μυθικής Πελοποννήσου,το οποίο σύμφωνα με τα στελέχη της Νέας Πελοποννήσου και τον Πέτρο Τατούλη παραπέμπουν ευθέως σε σήμα των SS!
Δεν είναι τυχαίο πως ο πρώην Περιφερειάρχης  σήμερα...


έχει εκδώσει δυο ανακοινώσεις.



Συγκεκριμένα στην πρώτη του ανακοίνωση αναφέρει:

"Το νέο brand της Πελοποννήσου, ντυμένο με την θηριώδη “αισθητική” των SS (Ες - Ες), αποτελεί ζέουσα ντροπή.
Ποιος το έφτιαξε και πληρώθηκε για αυτό αδρά; Άγνωστο, αφού η αδιαφάνεια και η κακοδιαχείριση βασιλεύει στη Δανιμαρκία. Ποιον εκφράζει; Κάτι νεόκοπα φασιστάκια, που με την προβιά της συναίνεσης και της γραφικότητας, πληγώνουν καθημερινά τους θεσμούς και εκθέτουν ανεπανόρθωτα το «επιτελικό» συγκεντρωτικό και εγωπαθές κράτος.
Ζητώ από τον ίδιο τον πρωθυπουργό κ. Kyriakos Mitsotakis να παρέμβει αποσύροντας σήμερα κιόλας αυτό το κατάπτυστο σχέδιο με τον ναζιστικό συμβολισμό, να εγκαλέσει τον αρμόδιο υπουργό Τουρισμού, ο οποίος έχει την ευθύνη για την έγκριση κάθε διαφημιστικής καμπάνιας και να επαναφέρει άμεσα το πετυχημένο brand «Μυθική Πελοπόννησος».
Όσο για τους «δικούς» σας, να τους χαίρεστε, κ. Πρωθυπουργέ!"

Πριν από λίγη ώρα ο πρώην Περιφερειάρχης προέβη και σε δεύτερη ανακοίνωση :


"Δημοσιοποιούμε το σήμα της «ντροπής» που επέλεξε ο κ.Νίκας ως ταυτότητα-brand της Πελοποννήσου. 
Με χαρακτηριστικά που παραπέμπουν στο ναζισμό των SS (Ες - Ες), ήθελε να διαφημίσει την Πελοπόννησο ο κ.Περιφερειάρχης…!!!



 





Μετά την παρέμβαση μας και την κατακραυγή όλων των ειδικών για την τουριστική προβολή, ο κ.Νίκας το απέσυρε άρον άρον σαν… κλέφτης και το αντικατέστησε με προχειρότητα και με απόλυτη άγνοια, με ένα νέο αντιλειτουργικό και πέρα και έξω από τους κανόνες του σύγχρονου marketing.







Ποιος το αποφάσισε;  
Με τι διαδικασίες επιλέγει; 
Πόσο στοίχισε;
Ζητάμε άμεσα την απόσυρση και του πρόχειρου, νέου σήματος.
Σε περίπτωση που κρίνει η Περιφερειακή Αρχή ότι πρέπει να αλλάξει το brand τουρισμού της Πελοποννήσου, οφείλει η νέα πρόταση να είναι αποτέλεσμα ενός συγκεκριμένου σχεδιασμού κατόπιν διαβούλευσης.


Αντί η Περιφερειακή Αρχή να ασχοληθεί με τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο τομέας του τουρισμού και την αγωνία των επαγγελματιών, αντί να ασχοληθεί με την ακύρωση της Aegean προς τους προορισμούς του εξωτερικού από το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, από λόγους καθαρά πολιτικής εμπάθειας και εμμονής, προσπάθησε να αντικαταστήσει εν κρυπτώ ένα βραβευμένο διεθνώς brand που προέκυψε μετά από διαγωνισμό, τα πνευματικά δικαιώματα του οποίου ανήκουν στη Διεύθυνση Αναπτυξιακού Προγραμματισμού της Περιφέρειας.
Ντροπή… "