2 Ιουλ 2020

Τα νέα της ημέρας - Της Τζένης Σουκαρά


- Καυτή και η δεύτερη  ημέρα του Ιουλίου.
Τα νέα από το μέτωπο είναι καλά. Δύο μόνο τουρίστες εντοπίστηκαν να έχουν κορωνοιό και ο αναστεναγμός ανακούφισης ήταν τέτοιος που νόμιζες πως ξεκινούσε το...


βοριαδάκι και αποχωρούσε ο καύσωνας.


- Κατά τα άλλα η χώρα εξακολουθεί να υποδέχεται Αλγερινούς, Ουρουγουανούς, Σέρβους, Τυνήσιους και να αρνείται πεισματικά τους Βρετανούς και τους Σουηδούς.

Αυτό το δύσκολο και αποφασιστικό μου αρέσει πολύ, αλλά πόση αντίσταση να έχεις με όλα όσα έχεις να αντιμετωπίσεις;

- Τι να τον κάνεις τον πατέρα του Βρετανού πρωθυπουργού που μπήκε κρυφά στην χώρα  μέσω Βουλγαρίας σαν ελληνοποιημένο αρνί  για να βρεθεί στο εξοχικό του στο Πηλιο; Να δημιουργήσεις επεισόδιο θερμό; Καλοκαίρι είναι πόσα να δεχθείς.Ένα από ανατολή και άλλο από Βορά;Αυτό δεν θα είναι καλοκαίρι! Το κορδελιό είναι που πήρε φωτιά.   Και αν  το παραδειγμά του το ακολουθήσουν και άλλοι; 

Όπως οι Σουηδοί που ήταν μαιμού δημοσιογράφοι και μόλις πέρασαν το έλεγχο έβγαλαν την σαγιονάρα ,πέταξαν το σοσόνι μέσα στην παλιά πόλη της Ρόδου. 

Συγγνώμη, εγώ σας έχω φέρει ποτέ τέτοια αναστάτωση; Να ρωτήσουμε και την Παπαρίζου δηλαδή που είναι και αντικειμενική. 

Αύριο έχω την αίσθηση πως ο πρωθυπουργός Κυριάκος θα βγάλει διάγγελμα προς τους τουρίστες . Κοιτώντας τους στα μάτια, θα τους δώσει οδηγίες για το πώς θα κάθονται στην πλαζ, και πώς θα λαμβάνουν πρωινό σε πεντάστερο. Θα μπουν τα πράγματα στη θέση τους . 

- Κατά τα άλλα συνεχίζονται οι δημοσκοπήσεις ..

Έχω την αίσθηση πως αυτή την τετραετία θα απαντάς ακατάπαυστα πατριώτη..Θα σιχαθείς να λες την γνώμη σου. Διότι το άγχος μου κορυφώνεται να ενημερώνομαι καθημερινώς για τα sos!

Και όχι ,μέσα στα σιγουράκια δεν είναι  τα οικονομικά μέτρα αν με ικανοποιούν, αν έχω άγχος μην χάσω την δουλειά μου, αν η οικογένειά μου τώρα μετά την πανδημία τα βγάζει πέρα, αλλά θα πρέπει να σκεφτώ και να ζυγίσω εαν η Νοvartis ήταν εν τέλει ήταν σκάνδαλο. Και σε μπλοκάρουν με αυτή την ερώτηση κρίσεως. Σου εκδηλώνονται και τραύματα από την εποχή των Πανελληνίων και όχι Πανελλαδικών..Και σκέφτεσαι πως πήρε άλλη ρότα η ζωή σου. 

Όχι αγαπητέ, έχω καλύτερα πράγματα να κάνω όπως ένα ίπτιο στα εξαιρετικά νερά κολύμβησης που έχουμε εδώ στην γειτονιά μας και να μην σκέπτομαι το μέλλον , γιατί μου μοιάζει αχτενιστο, ίδιο με τις   τις παραλίες μας  τελευταίως