28 Απρ 2020

Άντε! Να βγούμε στα μπαλκόνια να χειροκροτήσουμε τον κορωνοΪό που μας έκανε τόσο ευτυχισμένους! Της Τζένης Σουκαρά


Πώς ζει ο Έλληνας στην πανδημία; 
Ερωτά διανοουμενίστικα η διαΝΕΟσις, ο οργανισμός έρευνας και ανάλυσης, τον Έλληνα έγκλειστο εν μέσω καραντίνας , αντισηπτικών, τηλεοπτικών διαγγελμάτων και αναλύσεων για τα θύματα του...


κορωνοιού, για να θέσει την έρευνα  και την ανάλυση γνωστής δημοσκοπικής εταιρίας σε ένα άλλο επίπεδο. 

Καλέ, θέλει και ερώτημα;
 Καταπληκτικά ζω! 
Όλα πάνε δεξιά!
Προς την σωστή κατεύθυνση!
Και αν δεν το πιστεύεις, θα δεις τον σπαραγμό μου στις 4 Μαίου που αρθούν τα μέτρα, τα οποία ήταν προς την σωστή κατεύθυνση και φυσικά τα εφαρμόσαμε πρώτοι γι αυτό και όλα βαίνουν προς την σωστή κατεύθυνση, και δεν ξέρω απο Δευτέρα αν θα πάνε όλα δεξιά αλλά δεν μπορεί πού αλλού μπορεί να πάνε; Να κρυφτούν; Δεν νομίζω!

Πάντως εγώ το σπίτι δεν το αποχωρίζομαι ούτε και στη νέα μου ζωή, αφού μου το ομολόγησε  "ανοιχτά" ο Κυριάκος, προ κορωνοιού ζωή δεν έχει, κοιτώντας με με συμπόνοια. 

Ανοίγουμε λοιπόν το πόμολο της πόρτας στις 4 Μαίου με αυτοπεποίθηση και την πεποίθηση πως όλα βαίνουν καλώς , όπως λέει και επισήμως η έρευνα πως της το ομολόγησα εγώ ,επομένως έχω αναλυθεί κι επιστημονικά.
Απο το πόμολο στο δρόμο , μου λέει ο Κυριάκος, μένουμε ασφαλείς και όχι σπίτι, και κάπως έτσι απο την ανασφάλεια περάσα στην αισιοδοξία. 

Πού την βρήκα τόση αισιοδοξία μέσα στο σπίτι μαγειρεύοντας όλο τον τόμο της Αργυρώς Μπαρμπαρίγου, ούτε εγώ ξέρω, κάτι θα τρέχει με τους συνδυασμούς των μπαχαρικών.
Η έρευνα ανακάλυψε πως αισθάνομαι και υπερηφάνεια για την χώρα μου διότι κλείστηκα μέσα αντι να κλειστεί ο κορωνοιός και έμεινα δυο ολόκληρους μήνες αγόγγυστα  στο σπίτι να βλέπω Χαρδιαλιά να με μεστιγώνει λεκτικώς και να τον λατρεύω!

Αισθάνομαι ΚΑΙ σιγουριά.
Και για το τώρα, το πριν, το μετά που λέει και η Άλκηστις!
Τώρα που νιώθω υγιής, πριν που κινδύνευα και σώθηκα και μετά που θα σωθώ με το πλέξι γκλάς και την μάσκα που, ναι μεν θα μου κρύβει τα χαρακτηριστικά αλλά η ατομική μου ευθύνη προηγείται της καλοκαιρινής κολεξιον!

Ναι! αγαπώ τους θεσμούς μου ξανά! 
Αγαπώ τα πρόσωπα που κάνουν τους θεσμούς . 
Τα διαγγέλματα του Κυριάκου,  τα γυαλιά της Σακελαροπούλου..
Ένα κλικ δημιουργήθηκε μέσα μου και είπα πως θα αφεθώ στα στιβαρά τους χέρια.
Δεν το διανοούμουν πριν μέχρι που ήλθε η διαΝΟΕσις να μου το ανακοινώσει πως ,ναι, αυτό μου συμβαίνει και μέσα σε αυτή την πνευματική διαύγεια που έχω εισέλθει στου Κυριάκου την εποχή, λέγω να εμπιστευτώ και τα ΜΜΕ για να σε αφήσω και άναυδο αναγνώστη μου,  εσένα ταπείνη μειοψηφία, μίζερη και μικρόψυχη.

Αχ! όλα πάνε στη σωστή κατεύθυνση σαν τη καρότσα του φορτηγού με την Άλκηστη που απο τον Ευαγγελισμό καταλήγει στου Μαξίμου  και να ο πρωθυπουργός έξω να με χαιρετά σαν την Αλίκη στο ναυτικό..

Αυτό που με προβλημάτισε στην έρευνα της διαΝΕΟσις, είναι ότι έχω ένα ανεξήγητο   άγχος .
Ένα άγχος δυσερμήνευτο για τους ειδικούς, αφού κατά βάθος πιστεύω πως η πανδημία θα επηρεάσει θετικά την εμπιστοσύνη μου στο σύστημα υγείας και στην αλληλεγγύη ,στο κράτος,στην οικογένειά μου ,στην οικογένεια του πρωθυπουργού μου ακόμα -  ακόμα και στους ιδιώτες , γεγονός το οποίο  αποτελεί αδικία αφού το δημόσιο σύστημα δοκιμάζεται.(να τα λέμε αυτά για να δείχνουμε και ειλικρινείς)


Επομένως  γιατί έχω άγχος; Ας μου πει ο Χαρδαλιάς, να με μαλώσει, να τον πιστέψω. 
Να μου πει πως "τρώω και ψεύδομαι πως δεν τρώω και να επιμείνει πως τρώω ψευδόμενη." Να του απαντήσω πως είναι απο το άγχος  για να βοηθήσω την έρευνα ,για  να πάει προς την σωστή κατεύθυνση. 

Σε ποια; Σε εκείνη που κάποιοι νομίζουν πως θα ποτίσουν τα νοητικά μου κύτταρα με ασκήσεις υποταγής και δραματικού εγκεφαλικού ακρωτηριασμού. 

Άντε! Να βγούμε στα μπαλκόνια να χειροκροτήσουμε τον κορωνοιό που μας έκανε τόσο ευτυχισμένους!