14 Ιαν 2020

Aυτή η καμπάνια δεν αφορούσε το αγέννητο παιδί - Της Τζένης Σουκαρά


Να σημειωθεί πως κι εγώ ως γυναίκα είμαι κατά των αμβλώσεων.

Να επισημάνω επίσης ότι η άμβλωση είναι αναφαίρετο δικαίωμα κάθε γυναίκας, συνταγματικά κατοχυρωμένο. 



Είμαι και εγώ ως γυναίκα κατά των αμβλώσεων διότι καμιά  γυναίκα δεν επιθυμεί να κάνει άμβλωση.

Να σημειωθεί επίσης πως η άμβλωση και η αποβολή είναι απο τις μεγαλύτερες τραυματικές εμπειρίες μιας γυναίκας. Επομένως για να ταυτιστώ κι εγώ με το κοινό αίσθημα, με αυτό το κύμα αντιδράσεων  που έκανε ακόμα και τον αρμόδιο υπουργό να κατεβάσει τις αφίσες απο το μετρό, αυτό που αντίκρισα χθες ,ήταν χλεύη και τερατούργημα. 

Αυτή η καμπάνια φυσικά και  δεν είναι μια καμπάνια υπέρ των αγέννητων παιδιών.
Γιατί δεν έχει ιδέα απο την ψυχολογία  αλλά και τα δικαιώματα μιας γυναίκας. 
 Όχι μόνο αυτής  που επέλεξε να ασκήσει το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα της άμβλωσης όταν προέκυψε μια εγκυμοσύνη εκτός προγραμματισμού αλλά και εκείνης που απέβαλλε ενώ το επιθυμούσε διακαώς. 

Υπάρχουν γυναίκες που χρόνια προσπαθούν να συλλάβουν ένα παιδί, γυναίκες που στέκουν στην ουρά για μια θεραπεία γονιμότητας, γυναίκες που μένουν μήνες στο κρεβάτι για να μην αποβάλλουν, γυναίκες που συλλαμβάνουν απρόοπτα και που οι συνθήκες της ζωής τους απαγορεύουν να ζήσουν το παιδί τους,γυναίκες που πρέπει να αποβάλλουν για λόγους υγείας δικούς τους ή του παιδιού που κυοφορείται,  γυναίκες που έχουν υποστεί τον βιασμό.
Τους εμπνευστές της καμπάνιας ουδόλως τους ενδιέφεραν τα παραπάνω , ούτε βεβαίως τους ενδιέφεραν οι κίνδυνοι που ελλοχεύουν πίσω απο κάθε άμβλωση.
Δεν τους ενδιαφέρουν κανένα απο τα συναισθήματα των γυναικών αποδεκτών, παρά μόνο ενός. Αυτού της ντροπής!
Εκεί εστιάζουν.Στην διαπόμπευση .
Διότι αν τους ενδιέφερε θα μπορούσαν να επιδείξουν παρόμοιο ζήλο για το μάθημα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα σχολεία.

Ας πάψουμε λοιπόν αυτή την υποκρισία και ας μιλήσουμε στα παιδιά και στα σχολειά μας για σεξ, για οικογενειακό προγραμματισμό ,για ευθύνες ,για εκείνη την τεράστια ευθύνη της αυτοδιάθεσης του σώματός μας.

Και επειδή είμαι πάντα ειλικρινής απέναντί σας, είδα ποιοι είναι οι "Αφήστε με να ζήσω" .Και δηλώνω ευθαρσώς πως εγώ πιστεύω πολύ στον Χριστιανισμό. ΟΧΙ όμως σε τέτοιες καρικατούρες. Δεν αφορούν την πίστη μου!

Τζένη Σουκαρά