10 Ιουλ 2016

Federer: Είμαι θυμωμένος με τον εαυτό μου


Απογοητευμένος και πικραμένος, για τη χαμένη ευκαιρία να διεκδικήσει τον 18ο grand slam του, εμφανίστηκε ο Ρότζερ Φέντερερ, όπως είναι φυσιολογικό, στην καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου, αμέσως μετά την σκληρή ήττα από τον Μίλος Ράονιτς.

  «Είχα τις ευκαιρίες μου. Παραλίγο να είχα τριπλό break point στο 4ο σετ. Δεν θυμάμαι πόσα break point είχα, αλλά ήταν αρκετά. Είτε σέρβιρε καλά, είτε έβγαλε δύσκολες γραμμές, όλοι οι κρίσιμοι πόντοι κατέληξαν στα χέρια του. Όλα κρίθηκαν σε αυτούς τους πόντους. Ήταν απογοητευτικό».

Μίλησε και για την πρόοδο του Μίλος Ράονιτς: «Όταν τον έπαιξα στο Brisbane ήταν εξίσου καλός. Και στο Παρίσι (το 2014) που με κέρδισε, ήταν πολύ καλός. Δεν βλέπω κάτι διαφορετικό στο παιχνίδι του τώρα. Σίγουρα πιστεύει περισσότερο στον εαυτό του και έχει ανεβάσει επίπεδο τα τελευταία 2-3 χρόνια».

Η κρίσιμη στιγμή ήταν γι’ αυτόν τα 2 σερί διπλά λάθη που έκανε στο 4ο σετ και οδήγησαν ουσιαστικά τον αγώνα στα 5 και στην τελική του ήττα: «Ανεξήγητο αυτό που έγινε. Είμαι λυπημένος γι’αυτό. Βασικά, είμαι θυμωμένος με τον εαυτό μου. Έπρεπε να είχα οδηγήσει τον αγώνα τουλάχιστον στο tie-break. Έπρεπε να τον δυσκολέψω περισσότερο. Εν τέλει, το άξιζε, αλλά έβαλα και εγώ το χεράκι μου γι’ αυτό που έγινε».

Σε ερώτηση για  τη χαμένη φετινή ευκαιρία να κατακτήσει το τουρνουά, απάντησε σχετικά ενοχλημένος: «Δεν είναι ο μοναδικός μου στόχος το Wimbledon. Αλλιώς, θα έπρεπε να μπω σε μηχανή ψύξης και να επιστρέψω του χρόνου μόνο για το τουρνουά αυτό! Έχω και άλλους στόχους μέσα στη χρονιά, σε άλλα τουρνουά. Πάντως, οι αγώνες εδώ μου έδωσαν αυτοπεποίθηση, ότι είμαι έτοιμος να ανταγωνιστώ τους πάντες στο υψηλότερο επίπεδο».

Στο τέλος, έγινε μια αναφορά και στον τρόπο που χαιρέτησε το κοινό, που έμοιασε σαν αποχαιρετιστήριο χειροκρότημα: «Δεν έγινε έτσι. Ευχαρίστησα το κοινό για τη στήριξη που μου  έδωσε αυτές τις 2 εβδομάδες. Εν συνεχεία, χαιρετήσαμε το κοινό μαζί με τον Μίλος και τον άφησα μόνο του ως νικητή να χαρεί τη στιγμή του.
Σκέφτηκα, ότι θα μπορούσε να είναι το τελευταίο μου Wimbledon. Αλλά περιμένω, ότι θα παίξω του χρόνου εδώ, για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις».