19 Μαΐ 2016

Περιφερειάρχη Πελοποννήσου, Πέτρο Τατούλη… ενταύθα


Πείτε μου τι σας είπε ο ειδικός Γραμματέας του ΣΕΠΕ και έτσι χαμογελάτε;
 
Και τι στον κόσμο να το ήξερα αγαπητέ μου Περιφερειάρχα!
Να είπε πως πατάξανε την «μαύρη» εργασία;

 
 
Πως στελέχωσαν όλες τις Επιθεωρήσεις της χώρας και δεν «κουνιέται φύλλο» ;
Πως δεν έχουν αφήσει επιχείρηση για επιχείρηση χωρίς έλεγχο;
Ή μήπως είπε πως σε όλους τους ελέγχους δεν βρέθηκε κανένα παράπτωμα και όλοι έχουν συμμορφωθεί προς τας υποδείξεις; 


Πες μου καλέ μου Περιφερειάρχη και εμένα να γελάσω γιατί κατάθλιψη κοντεύει να με πιάσει, σε βεβαιώ!
Είναι και ο Μαλέλης που κάνει tur με την παράσταση «Το Τέρας και Εγώ» και ένα ζεστό χνώτο στο σβέρκο το νιώθω , δεν το κρύβω!
Σε εκλιπαρώ λοιπό, φανέρωσε μου το μυστικό!
Κι αν δεν μπορείς εσύ, πες στην κυρία δίπλα, την κυρία Αδαμαντία Κεχαγιά, Προϊσταμένη Τμήματος Συντονισμού Επιθεώρησης Εργασιακών Σχέσεων Πελοποννήσου( αμ πως έχουμε και τέτοια το ξέρατε;), να μας  το πει!


Γελάει με την ψυχή της βλέπω στην φωτό και με αγωνία περιμένω διότι… Αν δεν μου πείς προς τι οι γέλωτες ,τούμπα θα γυρίσει η ψυχολογία και πως με κοροιδεύεις θα υποθέσω! 

 
Συναντήσεις, ημερίδες, αρμοδιότητες, δηλώσεις περί αγαστής συνεργασίας και στην Πελοπόννησο να οργιάζει η μαύρη και ανασφάλιστη εργασία.


Τι κάνει ο ειδικός γραμματέας;
Τι κάνει η κυρία Προισταμένη τόσα χρόνια;
Και μην ακούσω για ελλείψεις προσωπικού! Μια επιχείρηση την ημέρα να περνούσατε θα τις είχατε τελειώσει για να μην πω για το αίσθημα ελέγχου που θα είχε παγιωθεί!
Έπρεπε να έρθει ο γραμματέας για να μάθουμε ότι έχουμε και προισταμένη συντονισμού!
Συντονισμού ποιών; Των υπαλλήλων που δεν υπάρχουν; Των Διευθύνσεων που παραπαίουν;

 
Είπαμε όμως Περιφερειάρχα μου..
Ημερίδα αποφασίσατε να κάνετε, χαμογελάσατε και στον φακό από καρδιάς και «πάει κείθε πέρα» που έλεγε και ο αείμνηστος ο παππούς μου
Όχι να γελάτε δεν έπρεπε και να φωτογραφίζεστε σε τέτοιες συναντήσεις, κλειδαμπαρωμένες θα έπρεπε να έχετε τις πόρτες, να δουλεύετε  και να δημοσιοποιείτε μονάχα αποτελέσματα, αποτελέσματα προς όφελος των πολιτών.
Όχι χαμόγελα, όχι χειραψίες, όχι συναντήσεις «έτσι για να».
Και ξέρεις κάτι Περιφερειάρχα  μου;
Όχι δεν θέλω να μου πεις εν τέλει, τι προκάλεσε την ευφορία σου, ούτε και της κυρίας προισταμένης…
Γιατί είμαι σίγουρη πως η απάντηση σου θα με φέρει ένα βήμα πιο κοντά όχι στο τέρας του Σταμάτη, αλλά στο δικό μου!