29 Μαΐ 2016

1.500 πρόσφυγες στην ΒΙΠΕ Τρίπολης ; Σου τα έλεγα πατριώτη και δεν με πίστευες! - Της Τζένης Σουκαρά


Σου τα έλεγα, να πεις ότι δεν σου τα έλεγα, πατριώτη μου υποψιασμένε;
 Ε! Πώς; Στο κείμενό μου της 21ης Απριλίου εξέθεσα εαυτόν με τους προβληματισμούς μου σχετικά με το θέμα το προσφυγικό στην Πελοπόννησο ΕΔΩ !...


 Νόμιζες ότι έκανα "χωρατά" αναλύοντας τις δηλώσεις του Περιφερειάρχου; Όχι! Ακούστε Πελοποννήσιοι συμπολίτες μου την πείρα της Κορίνθιας! Ολόκληρο Κέντρο Φύλαξης "φύτρωσε" σε μια νύχτα στην καρδιά της πρωτευούσης μας και ακόμα ψάχνουν να βρουν σεντόνι να το κουκουλώσουν! Κι όσο ψάχνουν , οι ρίζες του μεγαλώνουν και απλώνονται! 
Τι είχε πει ο Πέτρος σε ανύποπτο χρόνο σε δελτίο με αρισθμό πρωτοκόλλου; Οτι δεν θα δεχθεί  μονομερείς ενέργειες .Έτσι καθάρισε απο την ευθύνη μιας ειλλημένης απόφασης.

Θα μου πεις, ήλθε ο Βίτσας στην Μεγαλόπολη και τα βρήκανε!Και δεσμεύθηκε ο υπουργός!  Θα σου απαντήσω ότι ο Πέτρος όταν έρχεται κυβερνητικός συμπαθής και μυστακιοφόρος είναι ένας τζεντλεμαν οικοδεσπότης! Θα σου προσθέσω πως ήθελε ο Πέτρος αυτην την φωτογραφία κάδρο μαζί με τον Βίτσα για να υπογραμμίσει στην Περιφερειακή μνήμη ΠΟΙΟΣ  έχει την ευθύνη για αυτά που έρχονται (ο Βίτσας).
Παρά ταύτα η Περιφέρεια θα διαχειριζόταν αυτό το εθνικό θέμα όπως αρμόζει σε μια Περιφέρεια μοντέλο πρότυπο, με κύρος και βούλα στας Ευρώπας.Γιατί η όποια κυβερνητική απόφαση, μην γελιέσαι αναγνώστη μου, θα εφαρμοστεί απο την Περιφέρεια.

Γιατί ο Πέτρος όμως διαλαλούσε ότι δεν θα δεχόταν μονομερείς ενέργειες; Τι είχε έλθει κοντά στα "ώττα " του σαν σφίγγα ενοχλητική και επικίνδυνη; Ουδείς ερώτησε και απάντηση δεν εδόθη ποτέ! 

Θα μου πεις, δεσμεύθηκε ο Βίτσας ότι δεν θα γίνει κανένα hot spot στην Πελοπόννησο εκτός απο το υπάρχον  της Κορίνθου και θα σου απαντήσω αστραπιαίως και αφοπλιστικά ότι το ίδιον των κυβερνητικών τούτων, είναι να δεσμεύονται διπλά και τριπλά για τα ακριβώς αντίθετα απο εκείνα που δεσμεύονται δημοσίως.

 Τώρα λοιπόν έρχεται το καραβάνι στην ΒΙΠΕ με 1500 πρόσφυγες κι εσύ υποδέξου τους  Αρκά μου φιλόξενε με το "Θεός αν είναι..." και τελειώσαμε!

Ευθύνη όλοι έχουν! Και αυτοί που αποφασίζουν και αυτοί που ξέρουν και δεν μιλούν και οι υπεύθυνοι του μασαζ της τοπικής κοινωνίας, και εκείνοι που πετούν μπαλάκι τις ευθύνες σε άλλους και οι δήμαρχοι που είχαν ενημερωθεί προ πολλού να βρουν χώρους αλλά και οι  τοπικές κοινωνίες που καταπίνουν τους θεατρινισμούς και την πραγματικότητα σαν να πίνουν φρέντο στην πλατεία!
Περαστικά μας!