27 Απρ 2016

Θέατρο και παραλογισμός- Γράφει η Τζένη Σουκαρά




Και που λες, δεν ξέρω αν κλείδωσαν τα μέτρα! Σου τ' ορκίζομαι

 Να μην χαρώ να δω ξανά το 6ο ΣΠ στρατόπεδο ανοικτό με νεοσυλλέκτους! 

Μην με ρωτάς ποια μέτρα! Δεν ξέρω σου το ορκίζομαι! 


Να μην χαρώ να δω κρουαζιερόπλοιο σε αυτήν την πόλη!
 Έμπλεξα η ταλαίπωρη! Δεν ξέρω πού πατώ και πού βρίσκομαι! 
Σε ποια φάση της διαπραγμάτευσης; Στην τελική; Στην τελεσίδικη; 

Για ποια μέτρα διαδηλώνω ; Ποιον να ακούσω ; Τον Κατρούγκαλο ή τον Νταισελμπλουμ;  Τι δίλλημα; Τι Γολγοθάς και αυτός!

Σε ποια εποχή βρίσκομαι; Σε αυτήν πριν το ΌΧΙ μου ή πριν τον έρπη του πρωθυπουργού μου;

Δεν είμαι σίγουρη, αγαπητέ μου! Αφου  βλέπω τον Τσακαλώτο  και με πιάνει η καρδιά μου! Αν λέω ψέμματα, να  τραγουδήσω στον Ισθμό του Μπρέγκοβιτς το "Θεός αν είναι..." καθώς θα υποδέχομαι τα καραβάνια των προσφύγων !

Καλέ, μαλώσανε την προηγούμενη της τελευταίας συσκέψεως! Βέβαια!

Ήταν μεσάνυχτα, θαρρώ, και έπαιζαν την τελευταία παρτίδα! Ο Τσακαλώτος , φανερά κουρασμένος, έβλεπε τα μπαστούνια διπλά και τριπλά.. "Τα βλέπω!" του λένε οι θεσμοί.Κι όταν οι άλλοι επέδειξαν την κάβα τους …
 Ε! Αυτό ήταν! Έκτοτε ο Τσακαλώτος κυκλοφορεί σαν αερικό!

Την κατάσταση ανέλαβε να καθαρίσει ο πρωθυπουργός και με ύφος «θα σας τα κάνω όλα γης μαδιάμ», ζητά έκτακτη σύνοδο κορυφής! Ναι σου λέω! Με τους κορυφαίους να ξανα-συζητήσει!ΤΚι από «το γης μαδιάμ» πήγαμε πάλι στο «κάτσε στα αυγά» σου ,διότι η Σύνοδος έχει και να βάψει ρίζα , μέρες που είναι! Πήγαινε Γιούρογκρουπ αγάπη μου ξανά μανά ,να δεις τον Σόιμπλε ,γιατί σου έλειψε, που είναι και πολυλογάς!

Κάπως έτσι θα ξεκινήσει ο Τσακαλώτος απεργία πείνας!

Μετά απο αυτήν την εμπλοκή, ήθελες λοιπόν,  να κλειδώσουν τα μέτρα; Όχι! 
Και ποια μέτρα ; Του 3ου του ψηφισμένου μνημονίου; Η τέταρτου της καβάτζας;
 Εδώ αγάπη μου έχει χαθεί η μπάλα και την ψάχνει όλη η χώρα! 

 Εδώ οι σφαλιάρες , τα μέτρα ,τα μνημόνια και οι τζίφρες πέφτουν βροχή.


Πάντως,μεταξύ μας , μέσα απο το ζύμωμα του «έντιμου συμβιβασμού», το φούρνισμα του ενδεχόμενου δημοψηφίσματος, το ξεφούρνισμα του Grexit  και των συν αυτώ , το σταύρωμα του προζυμιού απο τον φόβο εκλογών, αντιλαμβάνομαι, πως οδεύουμε σε κουραμάνα, πατριώτη!

Και από την άλλη, έχεις τον Κυριάκο τον Τροπαιοφόρο και μεταρρυθμιστή  να παρακολουθεί άλαλος τας εξελίξεις. Και γιατί αγάπη μου να τοποθετηθεί; Να πει πως κάνει καλύτερο παρκέ ; Εννοείται πως το κάνει ! Τωρα εσύ μην μασάς από την μαγκιά προς Παπαμιμίκο ! Δεν είναι δα και ο Παπαμιμίκος Σόιμπλε συντοπίτη μου εντυπωσιασμένε!Παπαμιμίκος ήταν και θα είναι!Μέχρι εκεί..

Έχει κάνει φειγ βολάν την διάλυση της ΟΝΝΕΔ, λες και πρόκειται για την επανίδρυση του κράτους.

Μάρτυς μου όλη η κρουστοπανήγυρις, που εξελίσσεται ένεκα εκλογών Επιμελητηρίου! Αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία που θα σου αφηγηθώ προσεχώς!

Έτσι προχωράμε  στο Μεγαλοβδόμαδο! Άντε να δούμε!