11 Δεκ 2015

Αλέξη, το καραβάνι προχωρά με τα σκυλιά δεμένα - Γράφει η Τζένη Σουκαρά


Και που λές..

Το καραβάνι προχωρά …με  τα σκυλιά δεμένα!Λογοτεχνικό  άλμα, αγαπητέ, μέσα στην έρημο της αμάθειας… Τα σκυλιά, πάντως, δεμένα είναι! Μη «μασάς» πατριώτη!..



Θέλω να σου πω δηλαδή, όπως και ο Αλέξης ο καμηλιέρης , ότι θα το προχωρήσει το θέμα, θέλουν δεν θέλουν οι οχτροί. Και πίστεψέ με ! Αυτή την απόφαση δεν την κατέγραψε στο twitter για να του την «καταρρίψουν»! Ξέρει τι κάνει..

Εν προκειμένω οι οχτροί, αγαπητέ μου, είναι αυτοί που δεν θέλουν να εφαρμοστεί  μνημόνιο παρότι το ψήφισαν προσφάτως! Κι έχει δίκιο ο Αλέξης ο καμηλιέρης όταν αγανακτεί, διότι αυτοί που τώρα δεν θέλουν να ψηφίσουν είναι εκείνοι που πάντα ψήφιζαν και δεν εφήρμοζαν .Το ίδιο έπραττε και ο Αλέξης, θα μου πεις, αλλά αυτό πάει, μας τελείωσε, αγνέ μου ψηφοφόρε πάρ’ το απόφαση! Εξάλλου, είναι γνωστή, πλέον, εις πάσα έναν υποστηρικτή της κυβερνώσας αριστεράς η δήλωση του συντρόφου καμηλιέρη Μάρδα, ότι  η μη εφαρμογή των μνημονίων από τους προηγούμενους αποτελεί «εγκληματική ενέργεια» . Καθότι τα μνημόνια, αγαπητέ μου, είναι η σύγχρονη Βίβλος της σωτηρίας τούτης εδώ της χώρας που θα σώσει ο Αλέξης ο λυτρωτής.

Μη χάνεις την μπάλα, αγάπη μου! Το καραβάνι θα προχωρήσει! Και ας λυσσάνε τα σκυλιά!

Θα προχωρά «λεβέντικα» σφυρίζοντας ένα γνωστό αφρικάνικο σκοπό, τον οποίο τώρα συνθέτει ο Φλαμπουράρης ετοιμάζοντας τις προμήθειες για το ταξίδι.

Μην απελπίζεσαι συνοδοιπόρε μου!

Πού θα πάει; Θα καταλάβουμε τι μας συμβαίνει. Ακόμα και ο νομοθέτης δυσκολεύεται να θυμηθεί τι συντάσσει τούτο τον καιρό, τι προτείνει ,τι εγκρίνει, και τι αποφασίζει .

Προσέθεσε λοιπόν και τα απρόοπτα! Τον «ατίθασο» χαρακτήρα μιας τροπολογίας, ας πούμε! Είσαι ο Αποστόλου, λοιπόν, και φέρνεις την τροπολογία για την επιστροφή εδώ και τώρα των χρημάτων από τις επιδοτήσεις που έχουν χαρακτηριστεί παράνομες από την Ε.Ε. για το 2009. Τότε που χλεύαζες ως αντιπολίτευση τον Χατζηγάκη και «τα πακέτα του», αλλά και τον «δεξιό φαγανό» αγρότη για ψηφοθηρία!

Ήρθε η ώρα, λοιπόν, εσύ να βάλεις χέρι στους λογαριασμούς 6 χρόνια μετά και να τα πάρεις όλα τα χρωστούμενα, τα δανεικά και επιστρεφόμενα . Η τροπολογία ομολογουμένως «στριμμένη»! Ξαφνικά θέλεις να δώσεις ένα μπατσάκι της ατίθασης και αρχίζεις και την κυνηγάς μέχρι να την πιάσεις και να την φέρεις πέντε σβούρες από το μαλλί! Και αφού την πιάνεις 3 ώρες μετά, από το βήμα της Βουλής ανακοινώνεις ότι όσο κυβερνά ο ΣΥΡΙΖΑ με καμηλιέρη τον Αλέξη, δεν πρόκειται να εφαρμόσεις  τίποτα από τα παραπάνω τα οποία, μην χάνουμε τον δρόμο αναγνώστη μου, εσύ  ο ίδιος ο υπουργός τα έφερες προς ψήφιση. Απίστευτο! Έγινε! Κατεγράφη! Εύχομαι και σε περισσότερες τέτοιες «μοιραίες» τροπολογίες, νευρωτικές και ατίθασες για  να πιω στην υγειά μας!

Εν τω μεταξύ το παραμιλητό μου συνεχίζεται..

Θα αυξηθούν τα όρια συνταξιοδότησης ; Μέχρι ποίου σημείου; Και αν αυξηθούν, τι σύνταξη θα πάρω; ΘΑ ΠΑΡΩ ΣΥΝΤΑΞΗ;   Θέλω να ξέρω πότε θα κάνω την ζωή μου! Στα 70 ; Στα 70 plus; Να ρίξω ένα ζακετάκι επάνω μου!

Πού θα μπουν τα λουκέτα; Σε μικρομάγαζα ,στις of shore, στους αστυνομικούς σταθμούς, στα σχολειά της παραμεθορίου;
Τι μου είπε ο νομοθέτης, να δεις… Ποιος ο ορισμός της παραμεθορίου; Δεν θυμάμαι!
Ποιος συλλαμβάνεται, ο κακός εργοδότης ή ανασφάλιστος εργαζόμενος; Ποιος οδηγείται στο αυτόφωρο, ποιος δικάζεται ποιος πληρώνει ;

Πόσα επαγγέλματα κλειστά ανοίγουν; Να έχω την λίστα να τα θυμάμαι στις εξετάσεις. Να τα καταγγείλω να πάρω βαθμό!
Πότε ανοίγουν τα φαρμακεία και πότε κλείνουν τα δικαστήρια; Θα είμαι παρούσα σε δίκη ή ο δικαστής θα μου στέλνει την απόφαση με fax ; Όλα θα αποφασίζονται για μένα χωρίς εμένα; Εκπτώσεις πολλές βλέπω και αγριεύομαι.
Θα πάω σε πολυιατρείο να εξεταστώ, γιατρέ μου, ή έχεις χαρτάκι για ραντεβού με τον Κουρουπλή; Συγκινούμαι που σε βλέπω στην ουρά, μου θυμίζεις την μάνα μου!

Πόσες αλλαγές να αφομοιώσει μια χώρα ,ένας νομοθέτης, μια Βουλή κι ένα υπουργικό, αναγνώστη μου; Ένα μυαλό το έχει!

Λαός και αρχηγός σε μια διαρκή κινητικότητα! Ζαλίζονται οι παρατηρητές και οι αλλοδαποί τοπάρχες..

Πορεύονται οι αστικές συγκοινωνίες..

Τραμ, μπλε, πράσινα και κίτρινα ..

Σιδηρόδρομοι, μετρό, προαστιακός έχουν μπει για τα καλά στις διαδηλώσεις..
Πορεύονται «οι δεν πληρώνω» και πίσω από αυτούς οι εισπράκτορες…
Πορεύονται οι αγρότες ,οι κτηνοτρόφοι, μαζί και τα πρόβατα ..
Πορεύονται οι γιατροί  και το ΙΚΑ και η πελατεία του.
Πορεύεται μέχρι και  η φοροδιαφυγή για τον διασυρμό της!
Πορεύονται τα σωματεία ..

Πορεύεται και ο ΣΥΡΙΖΑ κι εκεί πάλλεται ο νους επικινδύνως!
Αμέσως μετά  παίρνουν σειρά και τα καρναβάλια …Ήρθε η ώρα της μεγάλης πορείας.

Πατρίδα προλαβαίνεις!