2 Δεκ 2015

Όταν ο Νίκος Γκάλης φόρεσε πρώτη φορά τη φανέλα του Άρη- 36 χρονια πριν (δειτε τα βίντεο με τα μαγικά καλάθια του)


 Συμπληρώθηκαν 36 χρόνια από την ημέρα που ο θρύλος του ελληνικού μπάσκετ Νίκος Γκάλης πάτησε για πρώτη φορά ως επαγγελματίας αθλητής στα ελληνικά γήπεδα. 
Όπως γράφει ο ίδιος στην προσωπική του σελίδα στο facebook, "σαν σήμερα πριν από 36 χρόνια εμφανίστηκα για πρώτη φορά στα Ελληνικά γήπεδα φορώντας τη φανέλα του ΑΡΗ. Εκείνο το βράδυ της 2ης Δεκεμβρίου του 1979 ξεκίνησε η επαγγελματική μου καριέρα στο αγαπημένο μου άθλημα, μια καριέρα γεμάτη από χαρές, συγκινήσεις και πολλές ομαδικές και ατομικές διακρίσεις. Το σημαντικότερο όμως είναι η αγάπη και η εκτίμηση του φίλαθλου κόσμου προς...

 το πρόσωπο μου ακόμα και σήμερα, 21 χρόνια μετά την αποχώρησή μου από τα παρκέ. Σας ευχαριστώ για την πολύτιμη συμπαράστασή σας σε αυτό το ταξίδι της ζωής μου!