23 Νοε 2014

Γιατρέ μου, τι έχω; Γράφει ο Γιάννης Αντύπας


Πρέπει να είμαι λίγο χαζούλης. Ονειροπαρμένος. Αλαφροΐσκιωτος. Ιδιότροπος.
Βασικά θα σας πω ο ίδιος ποιο είναι το πρόβλημά μου. Δε μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιος λέει «Α» και κάνει «Β», χωρίς κανείς να τον ενοχλεί, και άλλος λέει «Α» και κάνει «Α» ή «Α-συν» ή «Α-μείον» και γίνεται χαμός;...

Γιατί κάποιος βρίσκει λύση και άλλος όχι (στο ίδιο πρόβλημα με τους άλλους, πχ το κράτος). Γιατί κάποιος μπαίνει τιμωρία και άλλος όχι (για την ίδια διαπιστωμένη παράβαση, από το κράτος).
Για να μην προστεθεί στους χαρακτηρισμούς των πρώτων γραμμών και το τρελός, σπεύδω να γίνω συγκεκριμένος.

Δε μπορώ να καταλάβω
πώς περάσαμε τα τελευταία χρόνια ανεβάζοντας τα όρια ηλικίας και τώρα βλέπω παντού πρωτοσέλιδα για σύνταξη με 20 χρόνια υπηρεσίας, με πλασματικά χρόνια, στα 62, στα 58 κοκ;

Δε μπορώ να καταλάβω πώς οι απολύσεις έγιναν συνταξιοδοτήσεις; Και πώς τώρα μειώνονται τα πρόστιμα για τους συνταξιούχους που εργάζονται;
Δε μπορώ να καταλάβω πώς με αυτά τα μέτρα θα γεμίσουν τα Ταμεία; Πώς θα βρουν δουλειά οι άνεργοι;
Δε μπορώ να καταλάβω πώς ανακοινώνονται προσλήψεις;
Δε μπορώ να καταλάβω γιατί η Ρένα (η κυρία Δούρου) συνεχίζει τις συμβάσεις του προκατόχου της; Γιατί ξέχασε τις καθαρίστριες;
Δε μπορώ να καταλάβω τι θέλει ο Γιώργος (ο κύριος Παπανδρέου) από τη ζωή μας;
Δε μπορώ να καταλάβω πώς κάποιοι καταπατούν δημόσιες εκτάσεις και άλλοι χάνουν τα σπίτια για τα οποία πλήρωσαν φόρο, τράπεζα, κτηματολόγια, ΈΝΦΙΑ, ΔΕΗ, κτλ, κτλ;
Πώς γίνεται
η κυβέρνηση να ψηφίζει τη ρύθμιση των οφειλών τη μια μέρα και να την αλλάζει την επομένη;

Μάλλον κάτι πάει στραβά με εμένα. Γιατρέ μου, τι έχω;
Έχω κι άλλα γιατρέ μου.

Δε μπορώ να καταλάβω γιατί είναι τυφλή η Δικαιοσύνη; Αλλά κρυφοκοιτά. Γιατί είναι κουφό το κράτος; Αλλά ακούει όσους ψυθιρίζουν στο αυτί του.
Δε μπορώ να καταλάβω γιατί κάνουμε το κορόΐδο ενώ ξέρουμε την αλήθεια; Γιατί κάποιοι πετάνε τα σκουπίδια έξω από τους κάδους;  Γιατί κάποιοι που φωνάζουν είναι γραφικοί και άλλοι αγωνιστές; Πού πήγαν γιατρέ μου οι αγανακτισμένοι;
Και για επίλογο δύο απορίες. Υπάρχει φάρμακο για εμένα γιατρέ μου; Και αν ναι, είναι είναι στη λίστα;
Και μη μου γράψεις κανένα από εκείνα τα, πώς τα λένε, που τα φτιάχνουν στην Ινδία. Θέλω από τα καλά, τα ευρωπαϊκά. Τα αμερικάνικα. Της τρόικας γιατρέ μου, της τρόικας!

ΥΓ. Πέρα από πλάκα. Είναι σαφές ότι κάνω πλάκα, έτσι δεν είναι; Η λύση είναι καλύτερο κράτος. Δίκαιη Διοίκηση. Λύση δεν είναι η ισοπέδωση. Λύση δεν είναι η διάλυση. Λύση είναι η οργάνωση. Ο περιορισμός των εξαιρέσεων. Η πρόβλεψη του εξαιρετικού.
Και να κρατάμε το λόγο μας. Είπαμε ο ΕΝΦΙΑ μέσα στις 100 δόσεις, ο ΕΝΦΙΑ πρέπει να μπει στις 100 δόσεις. Τελεία και παύλα.

aixmi.gr