11 Μαρ 2014

Χρειαζόμαστε Αρχές ώριμες να εφαρμόσουν τις νέες τεχνολογίες


Με αφορμή τις επερχόμενες Δημοτικές Εκλογές, και ειδικά για το Δήμο Κορινθίων, δημιούργησα την ιστοσελίδα dimotikes2014.balafas.gr.

Με κεντρική ιδέα την εξ αντικειμένου προσήλωσή μου στις νέες τεχνολογίες, ευελπιστώ ότι η επόμενη μέρα...

των αυτοδιοικητικών εκλογών θα αναδείξει Αρχές ώριμες και πραγματικά έτοιμες να εφαρμόσουν τις νέες τεχνολογίες προς όφελος του πολίτη, προσανατολισμένες στην ηλεκτρονική συμμετοχή, τη διαβούλευση, τη διαφάνεια, τη γρήγορη εξυπηρέτηση, την άρση της γραφειοκρατίας, τη λογοδοσία.

Η δική μου συμβολή σε αυτή την πραγματικότητα είναι η συμμετοχή μου στην «Κοινωνία των Πολιτών» έτσι όπως αυτή διαμορφώνεται από τα «Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης», θέτοντας τις απόψεις, τις θέσεις, τις προσδοκίες και τις προτάσεις μου στη διάθεση των συμπολιτών μου έτσι ώστε να αντλήσω σκέψεις, παρατηρήσεις, συμβουλές, βελτιώσεις.

Θέση μου είναι ότι για να επιβιώσει και να επιτύχει μια τέτοια προσπάθεια, πρέπει να υπάρξουν πολίτες που θα έχουν το ρόλο των διευκολυντών (facilitators) και των επιταχυντών, που θα είναι ενεργοί και θα διαθέσουν χρόνο σε μια τέτοια διαδικασία. Σημαντική σε αυτό τον τομέα είναι και η συμβολή των ΜΜΕ κάθε μορφής, έντυπων και ηλεκτρονικών.

Με αυτές τις σκέψεις θέλησα να σας καταστήσω κοινωνούς της προσπάθειάς μου αυτής.

Να είστε καλά !

Βασίλης Μπαλάφας