3 Αυγ 2011
Οι Γερμανοί τουρίστες κάνουν τα πιο γελοία παράπονα
Η είδηση δεν προέρχεται από ελληνικό στόμα, αλλά από συνέντευξη του ειδικού, του ταξιδιωτικού οργανισμού TUI, Karl Born, στην online έκδοση του Spiegel.
Στη συνέντευξη αναφέρει ότι οι Γερμανοί τουρίστες σκαρφίζονται συνεχώς απίθανα προβήματα με στόχο να πετύχουν έκπτωση στην τιμή των διακοπών τους. Μάλιστα...
τονίζει ότι το κάνουν συστηματικά και με ιδαίτερα αγενή τρόπο.
Συνήθεις δικαιολογίες είναι ότι το δωμάτιο του ξενοδοχείου έχει θόρυβο από εργασίες ή ότι έχει σκόνη, το τραπέζι του φαγητού δεν ήταν καθαρό κα.
Ωστόσο υπάρχουν πολλοί που έχουν μεγαλύτερη φαντασία.
Κάποιος ζήτησε επιστροφή χρημάτων, γιατί κατά τη διάρκεια ταξιδιού περιπέτειας, που είχε κανονίσει σε κάποια στιγμή του ταξιδιού, δεν διακινδύνευσε τη ζωή του και μάλιστα δικαιώθηκε από το δικαστήριο.
Ένας άλλος βέβαια μόνο γέλιο κατάφερε να προκαλέσει στο δικαστή, όταν ισχυρίστηκε ότι κανείς δεν τον προειδοποίησε για το πόσο επικίνδυνο ήταν να αγκαλιάσει κροκόδειλο!!!
Σύμφωνα με το κ. Born κυκλοφορεί ευρέως στη Γερμανία ο επωνομαζόμενος «πίνακας της Φρανκφούρτης», μια λίστα με εκπτώσεις που μπορεί να ζητήσει κάποιος για οτιδήποτε στραβό συμβεί στις διακοπές του.
Η λίστα, αν και δεν έχει καμία νομική βάση, αποτελεί βασικό αντικείμενο στη βαλίτσα των Γερμανών τουριστών, που ψάχνουν αφορμή για να ζητήσουν μείωση τιμής.