15 Μαρ 2011

Το Ράλι Ακρόπολις γυρίζει σελίδα!


Συνέντευξη Τύπου για το Ράλι Ακρόπολις του 2011 παρέθεσαν σήμερα οι διοργανωτές του αγώνα στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου, έναν υπερσύγχρονο χώρο όπου ήδη φιλοξενούνται περισσότερα από 100 αυτοκίνητα παραγωγής μεταξύ 1895 και 1980.
Στη διάρκειά της συνέντευξης, παρουσιάστηκε.. το νέο λογότυπο του Ράλι Ακρόπολις, το οποίο αποτελείται από το αρχαϊκό γράμμα Άλφα, ενώ το «στολίζουν» κάποιες από τις ειδικές διαδρομές του αγώνα. Το κόκκινο χρώμα στο άλφα συμβολίζει την ένταση, το πράσινο τη φύση και το μπλε το τοπίο, τη θάλασσα και την ελληνικότητα.

Στο περιθόριο της συνέντευξης Τύπου, ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας για το Hall of Fame, στην οποία συμμετείχαν 1.498 άτομα που επισκέφθηκαν την ιστοσελίδα του Ράλι Ακρόπολις στο διάστημα Δεκέμβριος 2010 - Μάρτιος 2011.

Οι πρώτοι τρεις νικητές στις πέντε κατηγορίες, στις οποίες έλαβε χώρα η σχετική ψηφοφορία, έχουν ως εξής:


- Καλύτερος Έλληνας οδηγός: 1. «Στρατισίνο» (23%), 2. «Ιαβέρης» (21%), 3. Άρης Βωβός (12%)


- Καλύτερος ξένος οδηγός: 1. Κόλιν ΜακΡέι (33%), 2. Άρι Βατάνεν (18%), 3. Σεμπαστιάν Λεμπ (15%)


- Καλύτερο αυτοκίνητο: 1. Lancia Delta HF Integrale (31%), 2. AUDI Quattro A2 (17%), 3. Subaru Impreza 555 (13%)


- Καλύτερη ειδική διαδρομή: 1. Καρούτες (30%), 2. Βωξίτες (16%), 3. Μετέωρα (13%)


- Κορυφαία στιγμή: 1. 2005: Υπερειδική OAKA (48%), 2. Υπερειδική Αναβύσσου (10%), 3. 1986: Τερματισμός στο Καλλιμάρμαρο (9%)





Στη συνέχεια η αλυτάρχης του Ράλι Ακρόπολις, Ανίτα Πασαλή, ανέλυσε τις ειδικές διαδρομές και τις λεπτομέρειες του προγράμματος του φετινού αγώνα.
Αφού μίλησε αρχικά για τις αλλαγές των κανονισμών, κάνοντας αναφορά στα αυτοκίνητα 1.600 κυβικών εκατοστών και τα ελαστικά, επισήμανε την επιθυμία του προέδρου της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA), Ζαν Τοντ, να φέρει μία νέα φιλοσοφία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, δίνοντας μεγαλύτερες ελευθερίες στους διοργανωτές των αγώνων, προκειμένου να αναδειχθεί η μοναδικότητά τους.


Όσον αφορά το φετινό Ράλι Ακρόπολις, το οποίο θα διεξαχθεί το τριήμερο 17-19 Ιουνίου, η κα. Πασαλή τόνισε ότι το κέντρο του θα βρίσκεται στο Λουτράκι, όπως θα συμβεί και το 2012. Η «αυλαία» του αγώνα θα ανοίξει την Πέμπτη 16 Ιουνίου (19:30) με την τελετή έναρξης, η οποία θα λάβει χώρα κάτω από την Ακρόπολη, ενώ στη συνέχεια τα αυτοκίνητα θα επιστρέψουν στο Λουτράκι.
Την Παρασκευή 17 Ιουνίου θα διεξαχθούν έξι ειδικές διαδρομές, την επομένη άλλες επτά ειδικές και την Κυριακή οι τελευταίες πέντε διαδρομές, με τον τερματισμό να είναι προγραμματισμένος για τις 15:30 στο Λουτράκι. Η μεγαλύτερη σε μήκος ειδική είναι η Ελάτεια (39,1 χιλιόμετρα), ενώ η διαδρομή Νέα Πολιτεία θα είναι νυχτερινή ειδική.
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ο πρόεδρος της ΕΛΠΑ και της οργανωτικής επιτροπής του Ράλι Ακρόπολις, Βασίλης Δεσποτόπουλος, ο οποίος εξέφρασε την πεποίθηση ότι ο αγώνας θα βρίσκεται στο καλαντάρι της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου και το 2012, δήλωσε πως η επιτροπή δεν έχει ειδοποιηθεί από τη FIA για την καταβολή του παραβόλου ύψους περίπου 160.000 ευρώ για τον αγώνα.



Επίσης, ο -συνιδρυτής (με τον Άρη Βωβό) της εταιρείας Celeritas, στην οποία ανατέθηκε η διοργάνωση του Ράλι Ακρόπολις- Παύλος Αθανασούλας, υπογράμμισε ότι έπρεπε να πειστεί η FIA για τη βιωσιμότητα του αγώνα και πως το μπάτζετ θα ξεπεράσει τις 800.000 ευρώ.





Οι ειδικές του Ράλι Ακρόπολις για το 2011 έχουν ως εξής:

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 17 ΙΟΥΝΙΟΥ


1. Θήβα 1 23,60
2. Ελάτεια 39,10
3. Ελευθεροχώρι 18,10
4. Ρεγκίνι 11,88
5. Θήβα 2 23,60
6. Μαυρολίμνη 25,05

ΣΑΒΒΑΤΟ 18 ΙΟΥΝΙΟΥ


7. Κλένια-Μυκήνες 1 - 17,41
8. Γυμνό 1 - 26,28
9. Κεφαλάρι 1 - 18,40
10. Κλένια-Μυκήνες 2 - 17,41
11. Γυμνό 2 - 26,28
12. Κεφαλάρι 2 - 18,40
13. Νέα Πολιτεία - 19,12



ΚΥΡΙΑΚΗ 19 ΙΟΥΝΙΟΥ


14. Λουτράκι/Άγιοι Θεόδωροι 1 - 30,65
15. Νέα Πίσσια 1 - 11,37
16. Λουτράκι/Άγιοι Θεόδωροι 2 - 30,65
17. Νέα Πίσσια 2 -11,37
18. Power Stage - 4,00

ΣΥΝΟΛΟ: 372,67 χιλιόμετρα






newsbomb.gr