4 Φεβ 2021

Επανάστασις


Καλησπέρα πιτσιρίκο,

Επιτέλους, έφτασε η ώρα της απελευθέρωσης. Από έγκυρες πηγές έμαθα, πως την 25η Μαρτίου 2021 θα γίνει η έναρξη της κορονοεπαναστάσεως.

Στα mall θα σηκωθούν τα λάβαρα των καταστηματαρχών και θα σημάνουν το μεγάλο ξεσηκωμό.

Για την παραπλάνηση των αρχών, το προηγούμενο βράδυ θα βγούμε...

στα μπαλκόνια, να χειροκροτήσουμε το Me Too, τους γιατρούς, την κυβέρνηση του Ιμπραήμ Κούλη πασά, την Pfizer και λοιπούς, θα έχουμε δώσει όλοι τα δεύτερα κλειδιά των επιχειρήσεων στον Άδωνη και θα έχουμε υπογράψει συμφωνητικό, να δουλεύουμε για 534€ στις δικές μας επιχειρήσεις (σαν υπάλληλοι) όπου θα ανήκουν στις πολυεθνικές.

Με το ξημέρωμα, αφού θα νομίζουν ότι κατάφεραν να μας υποτάξουν, θα ξεχυθούμε όλοι στους δρόμους, όπως πριν 200 χρόνια στην Τριπολιτσά. Οι εστιάτορες και οι καφεδενοάρχοντες θα ανοίξουν την εστίαση.

Το λιανικό εμπόριο θα κάνει γιουρούσι, ξεκινώντας με τρομερές εκπτώσεις 90% (όσο και το ποσοστό νίκης της ΝΔ).

Αρματολοί και κλέφτες, ψυκτικοί εκ του Περιστερίου μαζί με τα πρωτοπαλίκαρά τους, θα ξεκαπνίσουν τις πιστωτικές κάρτες τους , αναγκαστικά, μην έχοντας άλλη λύση θα ακολουθήσουν και οι προεστοί μενουμερώπηδες, για να δείξουν ότι είναι με την μάζα, ώστε να μην βρεθούν στο περιθώριο.

Οι Μανιάτες (αστυνομικοί) αναγκαστικά θα ακολουθήσουν στον ξεσηκωμό.

Μετά από όλα αυτά, θα κάμουμε πρωθυπουργό τον Αλέξη (Υψηλάντη-Τσίπρα) να μας διαγράψει όλα τα χρέη από τις επιστρεπτέες και να δώσει σύνταξη σε όλους τους αγωνιστές σε εθνικό νόμισμα.

Θα κρατικοποιήσουμε ΔΕΗ, ΟΤΕ, τρένα, λιμάνια, δρόμους, νοσοκομεία, παιδεία.

Τα φιλιά μου

Φώτης (απόγονος του Κολοκοτρώνη)

Υ.Γ.1 Όσοι έβριζαν και διαολόστελναν το 2020, εγώ τους έλεγα, ότι το 2021 θα είναι χειρότερο και με κοιτούσαν με απορία.

Υ.Γ.2 Όντως, είμαι απόγονος από το Κολοκοτρωνέικο.


(Αγαπητέ Φώτη, πλησιάζει η επανάσταση. Από κάνα πρωινάδικο θα ξεκινήσει. Φώτη, την τελευταία μέρα του 2020, ανέβασα αυτή τη φωτογραφία από το τελευταίο μου μπάνιο για την περασμένη χρονιά.

Ξέρω τι θα γίνει το 2021. Αυτή τη φορά δεν είμαι αφελής, όπως ήμουν το 2010, όταν χρεοκόπησε η Ελλάδα και ήμουν βέβαιος πως θα τους σκίσουμε. Ωραία φάση να είσαι από το Κολοκοτρωνέϊκο. Αν και σήμερα πουλάει το Μητσοτακέϊκο. Οι δικοί μου απόγονοι θα ντρέπονται να πουν, πως έχουν κάποια σχέση μαζί μου. Άρα, τα έχω πάει πολύ καλά. Να είσαι καλά. Την αγάπη μου.)


ΠΗΓΗ: pitsirikos.net