21 Ιουλ 2020

"Βόμβα" στην παράταξη Τσιώτου: Παραιτήθηκε από αντιδήμαρχος και δημοτική σύμβουλος η Γιόλα Μαστέλλου



Αισθηση έκανε η παραίτηση της αντιδημάρχου του δήμου Ξυλοκάστρου Ευρωστίνης Γιόλας Μαστέλλου Βασιλάκη, στα τοπικά πράγματα της περιοχής.
Εντύπωση έκανε πως η κ. Μαστέλλου με συνέπεια παραιτήθηκε και από δημοτική σύμβουλος αφού όπως φαίνεται μια σειρά πράξεων την οδήγησαν στην πρώτη παραίτησή της, που συνιστούν...


και την έξοδό της από την παράταξη του δημάρχου Βλάση Τσιώτου.  
Στην ανακοίνωσή της η κ Μαστέλλου διαφαίνεται πως δεχόταν προφανώς υπόγειο πόλεμο από συντροφικά πυρά, πράξεων και αποφάσεων που ελήφθησαν εν αγνοία της .
Κατά κοινή ομολογία η αντιδήμαρχος υπήρξε ιδιαίτερα δραστήρια και είναι ιδιαίτερα αγαπητή στην περιοχή, απομένως ερώτημα αποτελεί τι ήταν εκείνο που την οδήγησε σε οριστικό διαζύγιο από τον δήμαρχος Βλάση Τσιώτο.

Η δήλωσή της:




Το ήθος και η αξιοπρέπεια μου δεν
μου επιτρέπουν να παραμείνω στην θέση
της Αντιδημάρχου και στην θέση της Δημοτικης Συμβούλου της ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ.

Δεν θα επιτρέψω να θιγει - άλλο- η προσωπικότητα μου και να γίνω ο αποδιοπομπαίος τράγος αποφάσεων & πράξεων που ελήφθησαν κ εκτελέστηκαν εν άγνοια μου , από άλλους....και αφορούν θέματα αρμοδιοτητας μου.....

Ευχαριστώ τους συμπολιτες που με στήριζαν και με εμπιστεύτηκαν στο δύσκολο αυτοδιοικητικό έργο μου.

Φεύγω με ψηλά το κεφάλι έχοντας προσφέρει - ΩΣ ΟΦΕΙΛΑ - ατελείωτες ώρες δουλειάς για την πρόοδο κ ευημερία του Δημου Ξυλοκαστρου -Ευρωστινης .