14 Ιουν 2020

Τα φλου - της Τζένης Σουκαρά


- Βρισκόμαστε στα μέσα ενός αναποφάσιστου Ιούνη, που περισσότερο θυμίζει αλλοδαπό τουρίστα μπροστά στο δίλημμα  να κάνει το μετέωρο βήμα και να έλθει στην ασφαλή γη των Ελλήνων με την αεροπορική εταιρία...


και δίχως αναστολές για να χαρεί το ελληνικό καλοκαίρι, με το αντηλιακό στο δεξί χέρι και το αντισηπτικό στο αριστερό ή να το αφήσει να πάει στο καλό;  

- Ο Ιούνης ετοιμάζεται να κάνει ντεμπούτο στα τουριστικά σαλόνια.
Ξενοδόχοι, όσοι απέμειναν, γκαρσόνια όσα παρέμειναν, ταβέρνες,όσες είχαν χώρο να απλωθούν, παιδιά με  τις κανάτες και το παγωμένο νερό γύρω από τις ξαπλώστρες και με τα κράνη κατά του κορωνοιού, αντί μπαντάνας, βρίσκονται στην αφετηρία. Ο πρωθυπουργός στο βάθρο να δείχνει το ηλιοβασίλεμα της Σαντορίνης , θυμίζοντας κάτι από Λάκη Κομνηνό στο πιο ευαίσθητο, εμπνευσμένος από την ταινία   "Εκείνο το καλοκαίρι" .
Εν προκειμένω αν η φαντασία καλπάσει και το παρατραβήξει, βλέπεις και την Έλενα Ναθαναήλ που βιώνει το τελευταίο της καλοκαίρι και που φέτος την   υποδύεται  η Ελλάδα και ο Κομνηνός της δίνει νόημα στη ζωή της πριν το τέλος. Κάτι ανάλογο μου θύμισε η φιέστα του τουρισμού και το ηλιοβασίλεμα της Σαντορίνης. Μοναδική ένσταση, για συμβολικούς λόγους, θα επιθυμούσαμε την ανατολή στη Σαντορίνη, εξίσου υπέροχη είναι.Το ηλιοβασίλεμα είναι θυμίζει κάτι που τελειώνει..Μακριά από εμάς!
Αλλά είπαμε το θέμα του βίντεο ήταν Κλέαρχος Κονιτσιώτης, και Γιάννης Φέρτης " Σαν με κοιτάς ηλιοβασίλεμα στα μάτια σου φωτιά" και γκρο πλάν στον πρωθυπουργό μας. 

- Κατά τα άλλη η Ελλάς με κομμένη την ανάσα παρακολουθεί το θρίλερ  που λαμβάνει  χώρα αυτό τον καιρό και δεν βρίσκεται  στο netflix, ούτε στο ertflix!

Μιλάμε για υπόθεση  θρίλερ που χτυπά στα  ίσα τον κορονοϊό ή την οικονομική ύφεση.Καλά το διάγγελμα από την Σαντορίνη,άστο.  
Είκοσι μέρες τώρα η χώρα ξηλώνει τα πουλόβερ του χειμώνα  με το «καλλίγραμμο» θύμα. 
Και τώρα θα λαλήσει άλλες 20 με τη «σέξι δράστρια»! Το βιτριόλι το πίνουμε νυχθημερόν σαν τσικουδιά ένα πράγμα.
Πλήρης αποχαύνωση!
Δεν αντιλέγω για το φρικώδες και το σοκαριστικόν του πράγματος αλλά γέμισε  ο κόσμος βιτριόλι πατριώτη, που πετάγεται απ’ όλες τις πλευρές και σκάει πάνω στις οθόνες της τηλεόρασης και του υπολογιστή , σαν τα ακανόνιστα χρώματα της «Φαντασίας» του Ντίσνεϊ που χόρευαν στην μουσική του Μπαχ.  
 Και τώρα που βρήκαν την βιτριολίστρια,γιούργια  για άλλες είκοσι ή σαράντα μέρες με την «σέξι δράστρια»! Και δεύτερη  παρέλαση ψυχολόγων, ψυχιάτρων, ψυχαναλυτών, εγκληματολόγων και αστυνομικών συντακτών με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες!
Και από ό,τι φαίνεται πουλάει τόσο πολύ αυτό,  όχι για το ίδιο το τερατώδες έγκλημα, όσο για την κλειδαρότρυπά του μυστικού.
 Και αναλογίζομαι , τι κοινωνία είμαστε που κάθεται τόσες ημέρες να παρακολουθήσει τις συνέχειες μιας σκάλας, ενός παλτού, μιας περούκας, και ενός χεριού που πετάει βιτριόλι και λιώνει το πρόσωπο ενός άλλου. Πόσο έχει δηλητηριαστεί άραγε αυτές τις 20 ημέρες ο κόσμος μας, και πόσο υποσυνείδητα έλκεται από τέτοιες αντιδράσεις;

- Κατά τα άλλα και οι αιρετοί μας προσπαθούν να μαζέψουν τουρίστες αυτό το μισοκαλόκαιρο. 
Δεν είναι και καλοκαίρι αυτό που ζούμε!Κάτι σαν καλοκαίρι!Γι αυτό και ο πρωθυπουργός είπε πως το καλοκαίρι στην Ελλάδα είναι αίσθηση!Γιατί εάν ανοίξεις τα μάτια την Ελλάδα θα δεις..
Κάποτε έτρεχες στο λιμάνι με τα πλακάτ και έλεγες στους τουρίστες WELCOME!
Εδώ δεν έχει τέτοια.
Στης Κορινθίας τα χώματα, αντικρίζουμε εκδρομικό πλωτό, μόνο κουνώντας του μαντήλι από την βυθιζόμενη γέφυρα του Ισθμού.
Επομένως, προτείνω να σπεύσουν  όλοι στον Ισθμό. Εκεί ακριβώς που ο Γκιολής έβαψε καναρινί τις διαβάσεις. Να αλιεύσουμε όλους τους τουρίστες που εισέρχονται στην Πελοπόννησο. 
Εκεί να μαζέψουμε τον  αλλοδαπό τουρίστα αδέλφια. 
Να του δείξετε όλοι τις παραλίες οι οποίες έχουν και βιοχημικές τουαλέτες και ναυαγοσώστες και ντουζιέρες και να τους οδηγείτε με την βοήθεια εθελοντών στον πολυπόθητο προορισμό. 
Δεν ξέρω εαν έχετε διαπιστώσει ότι φέτος όλοι οι αιρετοί έχουν πράξει τα απαραίτητα στις παραλίες..Ακόμα και τις τουαλέτες! Τι μόδα είναι τούτη; 
Η μάχη κρίνεται στη λεπτομέρεια. 
Τουτέστιν ποιος έχει κουρέψει καλύτερα τον φοίνικα, ποιος ξέχασε να βάψει το περβάζι, ποιος έβαλε ράμπα ΑΜΕΑ, και πού μπήκαν οι τουαλέτες. Θα πρότεινα και δοκιμαστήρια, έτσι για μια πιο σουρεαλιστική πινελιά, αλλά έτσι είναι τα καλλιστεία αγαπητέ, στην λεπτομέρεια. 
Γι αυτό εμπρός στον δρόμο που χάραξε ο Ισθμός!