20 Νοε 2019

Ελιές


Αγαπητέ πιτσιρίκο,
Με αφορμή την συγκομιδή των ελαιοκάρπων που έχει ξεκινήσει αυτές τις μέρες και την έλλειψη εργατών, θα ήθελα να καταγγείλω έντονα και επώνυμα τους Αλβανούς κατοίκους της χώρας μου. Δεν έχω...


ξανασυναντήσει πιο αχάριστο λαό. Και εξηγούμαι:

Ήρθατε στην Ελλάδα, σας δώσαμε τις δουλειές που πάντα ονειρευόμασταν να κάνουμε εμείς και σε τομείς που μάθαμε να λατρεύουμε απ’ τις οικογένειές μας και τα σχολειά μας, όπως η οικοδομή, το χωράφι, το μαντρί και ο νεροχύτης της κουζίνας.

Αφού χορτάσατε, κάνατε και οικογένεια, δηλαδή παιδιά. Και τι κάνατε με τα παιδιά σας; Τα στείλατε στο σχολείο. Και μετά στο πανεπιστήμιο.

Αλήθεια τώρα; Στο πανεπιστήμιο; Δηλαδή κι άλλοι γιατροί, κι άλλοι μηχανικοί, κι άλλοι οικονομολόγοι.

Και με τις ελιές τι θα γίνει; Ποιος θα τις μαζέψει; Μπορώ εγώ μόνος μου; Εμένα άλλο είναι το επάγγελμά μου!

Δεν γίνεται ούτε να λερωθώ, ούτε και να κουραστώ!

Δηλαδή δεν φτάνει που κατεβάζω τα σκουπίδια του σπιτιού και που βγάζω τα μαλλιά της γυναίκας μου από το σιφόνι της μπανιέρας, θα κάνω τώρα και τον αγρότη;
Αχάριστοι Αλβανοί…

Θανάσης Σ.

Υ.Γ. Ελπίζω να μην επαναληφθεί το ίδιο λάθος και με τα παιδιά των Σύριων. Μέχρι το δημοτικό το πολύ. Σε κάθε σύγχρονη κοινωνία πρέπει να υπάρχουν φτωχοί και αμόρφωτοι, που θα φτιάξουν τα mall, για να ψωνίζουν οι μορφωμένοι και που θα αρμέξουν τις κατσίκες, για να πιουν γάλα τα μωρά των μορφωμένων.

Τα σέβη μου.

(Αγαπητέ φίλε, το έχουν παρακάνει αυτοί οι μετανάστες και αυτοί οι πρόσφυγες. Θα έπρεπε να κρατούνται σε στρατόπεδα συγκέντρωσης, να βγαίνουν μόνο για να δουλεύουν στα χωράφια, να ξεσκατίζουν τους γονείς μας και όλες αυτές τις ωραίες δουλειές που μας έχουν πάρει μέσα από τα χέρια, και μετά να επιστρέφουν στις φυλακές τους. Και, βέβαια, να μην πληρώνονται. Είναι τιμή τους να δουλεύουν για Έλληνες. Πάντως, έχει μεγάλη πλάκα, που οι μετανάστες κάνουν δουλειές, που οι Έλληνες δεν θα έκαναν ποτέ [ενώ είναι αυτοί, που φροντίζουν και τους γονείς των Ελλήνων, όταν έχουν γεράσει και είναι ανήμποροι] αλλά πολλοί Έλληνες θεωρούν, πως τους παίρνουν τις δουλειές. Θα πάνε όλοι οι Έλληνες για γιατροί στο εξωτερικό και θα απορούν μετά, που δεν θα υπάρχει Έλληνας στην Ελλάδα. Καλά, η λύση για την Ελλάδα είναι, να μην έχει Έλληνες, γιατί ξέρουμε από την Ιστορία, πως το πρόβλημα της Ελλάδας είναι οι Έλληνες. Μια χαρά το πάμε. Να είστε καλά. Την αγάπη μου.)

ΠΗΓΗ: pitsirikos.net