26 Ιουλ 2016

Η ζωή μου με τα Pokeman - Γράφει η Τζένη Σουκαρά


Mάλιστα αγαπητέ μου! Μετά απο τρία μνημόνια και κατόπιν μιας οληρωμένης ιδεολογικής κυβερνητικής κωλοτούμπας που τελείωσε την όποια προσδοκία για μια καλύτερη ζωή,  ο Νεοέλληνας κυνηγάει Pokeman  στην πλατεία Συντάγματος! Αυτά είναι! Αθάνατη φυλή είμαστε, ακόμα κι όταν είμαστε μεταλλαγμένα ζόμπι! 


Από την μια στιγμή στην άλλη το Αγανακτισμένο ζόμπι γίνεται Pokemon κυνηγός μέσα στην οθόνη του κινητού! Πόση ακόμα ανοησία περισσεύει σε αυτόν τον έρημο τόπο; 
Αναρωτιέμαι μήπως απομείναμε εδώ όλοι οι ανόητοι καθότι ,όπως λένε και στις ειδήσεις , τα καλύτερα μυαλά έχουν ήδη φύγει. 
Σίγα μην μένανε αγάπη μου! Να ανταλλάσουν απόψεις με το βλαμμένο που ψάχνει για pokeman ολούθε!
Βάλτε κάγκελα στον Πήγασο γιατί βλέπω πολλά ζαβά να βουτάνε για να εξωντώσουν το Pokeman του Φλοίσβου!
H ανησυχία μου γίνεται εφιάλτης όταν σκέφτομαι ότι οι εναπομείναντες "φωστήρες" σε λίγο θα ψηφίσουν! Ψήφος στα 16 και αφανισμός στα Pokeman της κάλπης ,δίπλωμα στα 14 για να φτάνουν οι κυνηγοί pokemanοκεφαλών πιο γρήγορα στον προορισμό τους!
 Γύρευε πόσο βαρεμένος είναι ο άλλος για να ξεκινάει από τα Πατήσια να πάει στο Φάληρο για να εντοπίσει το Pokemon.
Στρατιές "ζόμπι" βιώνουν με περισσή βλακεία την  εικονική τους πραγματικότητα.
 Ολα δουλεύουν στην εντέλεια πατριώτη! Με  απώτερο στόχο όσοι απομείνουν στην Ελλάδα να μην μπορούν να την σκαπουλάρουν με τίποτε μια και θα έχουν να αντιμετωπίσουν: pokeman , σκληρα ναρκωτικά, "φτηνή" τηλεόραση, απαίδευτη εκπαίδευση και ένα πολιτικό σύστημα "αριστοφανική" κωμωδία!!

Έλεος ! Πιάσε την απόχη τώρα! Το pokeman μου δίνει ραντεβού στο δικαστικό Μέγαρο!  Ουστ!