12 Ιουλ 2016

Αυτός είναι ο λόγος που έβαλε σε αγγελία την… κοπέλα του!

 
Ένας νεαρός αποφάσισε να χωρίσει την κοπέλα του βάζοντάς την σε αγγελία. Ο λόγος; Δεν συμπαθούσε τον σκύλο του.

Ο νεαρός ανέβασε την αγγελία στο Craigslist και σύντομα έγινε viral στα social media.
Όπως έγραψε:


 «Η κοπέλα μου δεν συμπαθεί τον σκύλο μου, οπότε αναγκάζομαι να βάλω αυτή την αγγελία. Πρόκειται για μια καθαρόαιμη πλούσια κοπέλα. Της αρέσει να παίζει παιχνίδια. Δεν είναι εκπαιδευμένη. Έχει μακριά μαλλιά, που της αρέσει να φροντίζει και πάντα προσεγμένα νύχια. Κατά τη διάρκεια της νύχτας, την πιάνει φλυαρία και …κοιμάται όταν βρίσκομαι στη δουλειά. Τρώει μόνο το καλύτερο και πιο ακριβό φαγητό. ΠΟΤΕ δεν θα σας υποδεχτεί στην πόρτα του σπιτιού μετά από μια κουραστική μέρα, ούτε θα σας δώσει αγάπη άνευ όρων! Δεν δαγκώνει, αλλά μπορεί να γίνει πολύ επιθετική! 
Οπότε… ενδιαφέρεται κανείς για την 30χρονη εγωίστρια και εκμεταλλεύτρια κοπέλα μου; 
Ελάτε να την πάρετε! Εγώ και ο σκύλος μου θα θέλαμε να μετακομίσει!»