17 Μαρ 2016

Roger Federer: "Δεν είχα τόσο ταλέντο όσο η Hingis ή ο Nadal" (vid)

Το Tennis Magazine γιορτάζει τα 40 χρόνια από την ίδρυσή του με μια αποκλειστική συνέντευξη με τον πιο πετυχημένο παίκτη όλων των εποχών, τον Roger Federer.


Ο Ελβετός μίλησε για το τρομερό ταλέντο του Rafael Nadal και της Martina Hingis, αλλά και για την τεράστια αγάπη που λαμβάνει από τον κόσμο σε ολόκληρο τον πλανήτη.

"Είχα πολύ ταλέντο όταν ήμουν νέος, αλλά όχι τόσο όσο ο (Tiger) Woods, η (Martina) Hingis ή ο (Rafael) Nadal", τόνισε ο Ελβετός, ο οποίος είναι ο πιο πετυχημένος τενίστας στην ιστορία της Open era, με 17 Grand Slam τίτλους και 302 εβδομάδες στο Νο1 της παγκόσμιας κατάταξης.

Ο Roger αιτιολόγησε την άποψή του, εξηγώντας πως για το Nadal ή για τη Hingis, γνωρίζαμε από όταν ήταν πολύ μικροί, πως θα φτάσουν στην κορυφή του κόσμου: "Η Martina κέρδισε το Wimbledon όταν ήταν 16 ετών. Εγώ εκείνο τον καιρό ήμουν 15 χρονών και πίστευα, πως θα ήταν τρελή και μόνο η σκέψη να κερδίσω. Δεν έχω ιδέα, πως τα κατάφερε."

Ο Federer, ο οποίος θα παίξει στο μεικτό των Ολυμπιακών Αγώνων του Ρίο το ερχόμενο καλοκαίρι με παρτενέρ τη Hingis, έκανε μια αναφορά και στην εκπληκτική υποστήριξη που έχει από το τενιστικό κοινό, σε ολόκληρο τον κόσμο.

"Δεν ξέρω, αν αυτή είναι η σωστή λέξη για να το εκφράσω, αλλά νιώθω υπερήφανος, που έχω τόση υποστήριξη παγκοσμίως. Δε βλέπω τον εαυτό μου σαν ένα είδωλο, όπως ο (Michael) Jordan, δε νιώθω πως είμαι ένας από εκείνους", συμπλήρωσε ο Ελβετός.