15 Ιουν 2013

Απίστευτη εξέλιξη! Γ. Πουλοκέφαλος: “Δεν έγραψα ποτέ ούτε έστειλα εγώ την υβριστική επιστολή”


Σύμφωνα με επιστολή που έστειλε χθές το βράδυ σε μέσα ενημέρωσης,ο Γιώργος Πουλοκέφαλος  αποκαλύπτει ότι η φερόμενη ως δική του επιστολή η οποία δημιούργησε όλο αυτό τον θόρυβο, δεν εστάλει ΠΟΤΕ απο αυτόν ούτε και τον εκφράζει το περιεχόμενο της...

 

Συγκεκριμμένα χθές δημοσιεύθηκε επιστολή του κ.Πουλοκέφαλου η οποία μιλούσε για εκβιαστές και μέσα που χρηματίζονται.
Ο πρόεδρος του περιφερειακού συμβουλίου κ.Γιώργος Πουλοκέφαλος χθές το βράδυ έστειλε την εξής απάντηση στα ΜΜΕ:“Σε  σημερινή  ανάρτηση  , ώρα  03.56 μ.μ.  του  μπλόγκ  dimotikosafari , δημοσιεύεται  υποτίθεται  επιστολή μου  την οποία  αγνοώ , δεν  την  υιοθετώ  και  της  οποίας  το  περιεχόμενο  δεν  με  εκφράζει.Στη  ζωή  μου  έχω  μάθει  να  απαντάω  πάντα πολιτικά ακόμη  και  όταν  ο  αντίπαλος  μου  τοποθετείται  με  ύβρεις  και  επιζητά  εναγώνια  « Ιφιγένειες » και  αίμα  στην  αρένα.”

Μετά απο αυτη την εξήγηση του κ.Πουλοκέφαλου,λογικά πιάνει δουλειά  η δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος να βρεί ποιός χρησιμοποιήσε το όνομα και mail με το όνομα του κ.Πουλοκέφαλου για να δημιουργήσει τέτοιο πρόβλημα. 



Απίστευτο ! Εχουμε να δούμε πολλά πατριώτες!

(η είδηση απο το morias news.gr)