8 Ιαν 2011

Άρχισαν τα μαλλιοτραβήγματα για τα γραφεία !!!


Πού θα πρέπει να έχει γραφείο ο θεματικός αντιπεριφερειάρχης; Αυτήν την ανησυχία  έχω!
 Θα μου απαντήσετε:Κάτσε να δούμε τι αρμοδιότητες θα έχει και μετά τα λέμε!
 Σωστό,αλλά πού θα είναι το γραφείο του,επιμένω!Θα είναι στον τόπο που διαμένει;

 Και γιατί να ... 
είναι εκεί; 
 Αμ!Και πού θέλεις να είναι; Εκεί θα πρέπει είναι, για να δείξει στους συγχωριανούς και στον εκεί συντοπίτη "διαχειριστή" πως είναι ανώτερός του!

Και γιατί παρακαλώ είναι ανώτερός του; Θεματικός είναι!

Της Πελοποννήσου,όμως!Κάτσε καλά!


Ναι αλλά θεματικός ,επιμένω!

Κι εγώ επιμένω πως το γραφείο θα πρέπει να είναι μεγάλο!Μεγαλύτερο απο του "διαχειριστή"!

Δεν έχεις γραφείο εδώ ,δικέ μου ,να πας στην Τρίπολη !

Εδώ θα έχω, για να δουλεύω!Μην σου πω ,πως θα θρονιαστώ στο γραφείο που ετοιμάζεις για τον Τατούλη!
Δεν θα έχεις ένα γραφείο κενό για τον Περιφερειάρχη; Αυτό θέλω τις καθημερινές!

Τι λες καλέ!Εγώ θα κάθομαι στο γραφείο το Νομαρχιακό κι όταν έρθει ο Περιφερειάρχης μου ,θα παραχωρήσω τον χώρο και θα πάω στον περίβολο !Εσύ πάντως την καρέκλα του πρώην Νομάρχη δεν θα την δεις!



ΥΓ Κύριε Περιφερειάρχα...σε εσάς το μήνυμα!Άρχισαν τα όργανα,πάνε οι αγάπες!