19 Μαρ 2021

Γιόλα Μαστέλλου Βασιλάκη: Nα αναλάβει ο δήμος την μεταφορά των δημοτών από τα χωριά που δεν μπορούν να μεταβούν στο Εμβολιαστικό Κέντρο Κορίνθου


 

Καθαρά Δευτέρα με πήρε τηλέφωνο μια παλιά οικογενειακή φιλη της συχωρεμενης μητέρας μου. Ήθελε να μας ευχηθεί καλή Σαρακοστή κ να μοιραστεί την αγωνία της μαζί μας.  Ζει σε ένα από τα χωρια μας αρκετά χιλιόμετρα μακριά από την Κόρινθο κ το Εμβολιαστικο Κέντρο. Χήρα και μόνη δεν έχει την δυνατότητα να μεταβεί μόνη της εκεί να κάνει το εμβόλιο. Της υποσχέθηκα ότι θα την πάω φυσικά εγώ ή ο σύζυγος μου. 

Κλείνοντας το τηλέφωνο αναρωτήθηκα πόσοι ακόμη συμπολιτες μας σε όλα τα χωρια του Δημου Ξυλοκαστρου - Ευρωστινης, έχουν την ανάγκη να μεταβούν στο Εμβολιαστικο Κέντρο Κορίνθου και οι συνθήκες της ζωής τους δεν τους το επιτρέπουν, όποτε και  αδυνατούν μόνοι τους να πάνε. 

Δεν έχει υποπέσει στην αντίληψη μου κάποια σχετική πρωτοβουλία κ γι αυτό προτείνω : 

σε συνεργασία των προέδρων των Τοπικών Κοινοτήτων & της Δημοτικης Αρχής, να γίνει καταγραφή όσων, έχουν ανάγκη κ επιθυμούν να μετακινηθούν με μεταφορικο μέσο , του Δημου στην Κόρινθο. Έτσι να αναλάβει ο Δήμος την μεταφορά τους για τον εμβολιασμό τους. 

Οι πρόεδροι των Τοπικών Κοινοτήτων , είναι οι άνθρωποι που ξέρουν τους συγχωριανούς κ τα προβλήματα τους καλύτερα απο τον καθένα. 

 Αλληλεγγύη κ Κοινωνικό Πρόσωπο σε μια εποχή που το ήθος κ οι αξίες δοκιμάζονται. 

Ελπίζω η πρόταση μου να τύχει ευνοϊκής μεταχείρισης, από τους αρμοδιους της Δημοτικης Αρχής.


Φιλικά 

 Γιόλα Μαστέλλου Βασιλάκη

Ανεξάρτητη Δημοτική Σύμβουλος 

Δημου Ξυλοκαστρου Ευρωστινης