11 Δεκ 2020

Lost Christmas σε καραντίνα διαρκείας - Της Τζένης Σουκαρά


 -
14 ημέρες για τα Χριστούγεννα και βρισκόμαστε σε μια καραντίνα διαρκείας χωρίς πλέον να γίνεται συζήτηση για το πότε θα εισέλθουμε στην κανονικότητα. Η λέξη έχει δραπετεύσει από το καθημερινό μας  λεξιλόγιο ,καθ όσο χρόνο εμείς έχουμε μπλέξει τα νοητικά μας κύτταρα με τις ημερήσιες εκατόμβες νεκρών και με την κατάργηση  των περιορισμών  μεταξύ των περιφερειακών ενοτήτων.Βλέπεις ήμασταν έτοιμοι για σκι με τη μάσκα και το αντισηπτικό,εμείς οι ριψοκίνδυνοι.


 -Σήμερα το  click away μπήκε στη ζωή μας,μέσω του  Αδώνιδος που φιλοδοξεί να μας κεντρίσει το ενδιαφέρον και να μας διαλύσει την αβάσταχτη πλήξη τις ημέρες των εορτών.Γιατί πώς να το κάνουμε; Θα κλάψει κάθε πικραμένος με το κλικ και την παραλαβή του κάθε πακέτου. 

-Ήταν γνωστό το μυστικό.Μεγάλο κατάστημα της πόλης μας εδώ και δυο εβδομάδες έφτιαχνε το παράθυρο για τα πακέτα..

-Τα νέα της σήμερον αλλά και της χθεσινής και της προχθεσινής,  ομιλούν για το νέο εμβόλιο που έρχεται..δεν ξέρω πότε και με ποιο τρόπο, αλλά έχω ραντεβού μαζί του διότι όλο περί αυτού ομιλώ εγώ , ο Πέτσας, ο Μόσιαλος, ο Κυριάκος και ο Κικίλιας .Έχω δε, τόσο εντρυφήσει στο θέμα που αναρωτιέμαι ήδη γιατί ο Κυριάκος δεν χρησιμοποιεί την ατομική μου ευθύνη να διαλέξω ποιο εμβόλιο θα κάνω και όχι εκείνος.  Απάντηση δεν θα λάβω το θεωρώ δεδομένο. 

Δηλαδή η ατομική μου ευθύνη περιορίζεται μέχρι τον φούρνο και την λαιακή -κρατάτε αποστάσεις μεταξύ των πάγκων;

-Εν τω μεταξύ ο παραλογισμός συνεχίζεται με την δημιουργία εμβολιαστικών κέντρων για ένα εμβόλιο που δεν έχει έλθει ακόμα.Δεν ξέρω αν με καταλαβαίνεις!Και με την καραντίνα σε φάση διαρκείας..Τουλάχιστον ανοίγουν τα βιβλιοπωλεία, έτσι, σε πείσμα των καιρών. 


-Τα κρούσματα φιλοξενούν την επικαιρότητα για 1 ώρα το απόγευμα κάθε ημέρα, το ίδιο και οι νεκροί.  Οι καραντινιασμένοι δεν σοκάρονται πλέον..Η ιδρυματοποίηση  βρίσκει πιο ενδιαφέρουσα την εγκυμοσύνη της Χριστίνας Μπόμπα παρά το ιικό φορτίο της Θεσσαλονίκης. 

-Το ότι ο εγκλεισμός μας έχει μετατραπεί σε γαιδουριά τέτοια που η πρώτη είδηση είναι οι νεκροί και η δεύτερη τα ψώνια ούτε που θα το πίστευα. 

-Πως οι αριθμοί είναι πένθη..είναι ζωές..

-Εγώ ψάχνω την διαφορά του γκι και του ου!Χριστουγεννιάτικο γκ-άου!

Και αφού πλέον όλοι θα τραγουδήσουμε το Lost Christmas διαλέγοντας και την τελευταία γιρλάντα από τα εποχικά καταστήματα για να στολίσουμε τους εαυτούς μας ως  εορταστικά φυτά εσωτερικού χώρου, επανέρχεται ο δικός μου εφιάλτης. Δηλώνω ανοιχτά πως αρνούμαι να κάνω click away .

Να προπληρώνω και να παίρνω κάτι που δεν έχω τη δυνατότητα να δοκιμάσω. Γέμισε η ζωή μας Τake away, delivery, click away..Στην αρχή μου φαινόταν παιχνίδι. Όλα στην ώρα τους και με ένα τηλεφώνημα. Όλα στα πόδια μου.Το αποτέλεσμα ήταν η βαθύτατη μοναξιά μου..


- Lost Christmas με μαλλί κομμωτηρίου ..Να πίνω στην υγειά μου και να επιλέξω τους υπόλοιπους 8 που θα κάνω γιορτές. Με αυτούς τους υπόλοιπους 8 θα πρέπει να διαλέξω και εκκλησία για τα Χριστούγεννα και των Θεοφανείων όπου θα συμφάγω μαζί τους μόνο μεσημέρι.Το βράδυ νωρίς στην κλίνη μου.Σκέφτομαι να πάρω και μια λάμπα θυέλλης έτσι για να δέσει με το σκηνικό. 

Μπορεί να κάνει ατμόσφαιρα μαζί με τα ωσαννά μου!

Να αισθανθώ πρωταγωνίστρια χριστουγεννιάτικου παραμυθιού που κάνει βάρδιες φυλάγοντας την καπνοδόχο μήπως και μπουν οι καλικάτζαροι!